اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان اعلام کرد

رشد توسعه پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌های عمومی دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان با اشاره به رشد 4 درصدی ساخت کتابخانه‌های عمومی در دهگلان گفت: مسئولان باید در این زمینه با کتابخانه‌های عمومی همکاری بیشتری داشته باشند.

رشد توسعه پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌های عمومی دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی دهگلان در سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت  4 کتابخانه عمومی در این شهرستان در حال اجراست که با راه‌اندازی این کتابخانه‌ها تحول بزرگی در این عرصه در شهرستان به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: با ساخت کتابخانه‌های عمومی روستاهای بلدستی و باشماق و همچنین شهرهای دهگلان و بلبان‌آباد 4 هزار و 300 مترمربع به زیربنای کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان افزوده می‌شود.

رضایی عنوان کرد: با اجرای این پروژه‌ها زیربنای کتابخانه‌های عمومی در دهگلان به بیش از 6 متر مربع به ازای 100 نفر خواهد رسید که بالاتر از میانگین کشوری است.

فرماندار دهگلان بودجه مصوب برای اجرای این چهار طرح را چهار میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: مسئولان و دست اندرکاران امر باید برای اجرای این طرح‌ها تلاش بیشتری صورت دهند.

مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته بیش از 6 هزار و 800 نسخه کتاب در بخش کودک امانت داده شده است که این میزان رشد 192 درصدی را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.

بهاءالدین قرآنی عنوان کرد: در سایر بخش‌ها نیز پیشرفت‌ها متعادل بوده است اما در سال جاری تلاش می‌کنیم که با برنامه ریزی‌های اساسی تحولی بزرگ در کتابخوانی شهرستان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول