اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دشتابی خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دشتابی

خبرگزاری فارس: بخشدار دشتابی گفت: در سال جاری پروژه‌های عمرانی متعددی در بخش دشتابی آغاز شده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دشتابی

علی جدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی در این بخش اظهار کرد: در سال جاری با مساعدت و تلاش مسئولان استانی، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی متعددی در بخش دشتابی به مرحله بهره‌بردای می‌رسد.

وی افزود: وجود سرمایه‌های انسانی فراوان در بخش دشتابی زمینه بسیار خوب و مساعدی را برای توسعه و عمران در این بخش فراهم کرده است.

بخشدار دشتابی با اشاره به تعامل و همکاری بخشداری با مسئولان و مدیران شهر ارداق، تصریح کرد: بخشداری از تمام ظرفیت‌ها و نیروها برای کار و تلاش در این بخش استفاده می‌کند.

جدایی عنوان کرد: همه موظف هستند که با همیاری و اتحاد، توسعه و پیشرفت کشور را به ارمغان آورده و به جهش همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون کمک کنند.

وی راهبرد امسال را که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است، شاخص اصلی و محور تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان و رؤسای نهادها و ادارات دانست و بیان کرد: باید همواره برای تحقق کامل منویات و فرامین مقام معظم رهبری در جامعه تلاش کرده و از هیچ کوششی نیز فروگذار نکرد.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغ علیه نظام اسلامی به دنبال کمرنگ کردن اصل دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی برای مردم هستند، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه باید با بصیرت و آگاهی تمام در برابر تهاجم و زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی کرده و از عزت و استقلال کشور پاسداری و محافظت کنیم.

جدایی با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مسئله دستگیری و حمایت از اقشار کم‌در‌آمد بیان کرد: خداوند متعال همواره ناظر و شاهد رفتار و تحرکات انسان‌هاست و اگر شخصی به همنوع خود نیکی کرده و به او کمک کند در جهان آخرت اجر و پاداش فراوانی می‌گیرد.

وی تلاش برای حفظ و نگهداری از میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و همچنین اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه را در اولویت وظایف همه مسئولان و مردم عنوان کرد و افزود: هیچ‌کس نباید نسبت به آن چه که در جامعه می‌گذرد بی‌تفاوت بوده و از آن عبور کند بلکه همه ما به عنوان مسلمان و عضو جامعه یکپارچه اسلامی وظیفه سنگین و خطیر پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های جاودانه جمهوری اسلامی را بر عهده داریم.

بخشدار دشتابی تصریح کرد: قطعا عزم و اراده ملت در هر عرصه‌ای شکست‌ دهنده نقشه‌ها و اهداف شوم و استکباری دشمنان دین است.

جدایی با بیان اینکه مردم جوامع و حکومت‌های اسلامی امروز با الهام گرفتن از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در تلاش برای ریشه‌کنی پایه‌های ظلم و استبداد در کشورهای خودشان هستند، تأکید کرد: مسلمانان باید با وحدت رویه زمینه شکست دشمنان را فراهم کنند که یکی از این راهکارها توسعه بخش عمرانی است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول