اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت شهرستان فارسان:

تولید ملی با پوستر و سمینار میسر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فارسان گفت: تحقق شعار امسال تنها با پوستر، سمینار و مصاحبه میسر نمی‌شود، بلکه با اتحاد بین مراکز علمی و عملی صورت می‌‌گیرد.

تولید ملی با پوستر و سمینار میسر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید حسن‌زاده ظهر امروز در نشست هم اندیشی اصناف و بازاریان شهرستان فارسان با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری بیانگر نگرانی‌های مسئولان عالی‌رتبه در زمینه تولیدات داخلی و اشتغال جوانان است.

وی افزود: باید در سال جاری با تلاش جهادی مجموعه کشور و حمایت از نیروی انسانی و فراهم کردن زمینه کار برای آن‌ها بتوانیم تحول چشمگیری را در تولیدات داخلی کشور ایجاد کنیم.

حسن‌زاده گفت: در چند سال اخیر دولت اقدام‌های خوبی را برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم، بازاریان و اصناف اجرایی کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فارسان ادامه داد: اصناف و بازاریان امروز باید با توجه بیشتر به سرمایه گذاری و خرد جمعی برای توسعه این شهرستان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رونق بازار و جذب سرمایه‌های بیشتر زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند، ادامه داد: رونق کارگاه‌های تولید داخلی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند و به کاهش نرخ بیکاری، تورم و افزایش ارتقاء سطح زندگی افراد منجر می‌شود.

وی از ناشناخته بودن تولیدات داخلی به عنوان یکی از موانع تحقق تولید ملی نام برد و افزود: یکی از دلایل روی‌آوری مردم به اجناس خارجی شهرت آن و از طرفی عدم معرفی اجناس داخلی به جامعه است.

وی اذعان داشت: تحقق شعار امسال تنها با پوستر، سمینار و مصاحبه میسر نمی‌شود، بلکه با اتحاد بین مراکز علمی و عملی صورت می‌‌گیرد.

حسن‌زاده اضافه کرد: افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه تولید و تعدیل قیمت برای مصرف‌کننده از جمله فواید و مزایای تولید همراه با علم و پژوهش است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول