اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

بانوان در تحقق شعار تولید ملی نقش بسزایی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: بانوان در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش اساسی بر عهده دارند.

بانوان در تحقق شعار تولید ملی نقش بسزایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت عصر امروز چهارشنبه در کارگاه آموزشی با موضوع "باید و نبایدهای اشتغال بانوان در اسدآباد" با بیان اینکه زنان شاغل هم در سنگر خانه و هم در سنگر ادارات و نهاد‌ها نقش‌آفرینند، اظهار داشت: امروزه زنان مؤمن با عفاف و حجاب خود در جامعه اسلامی ایران نشان دادند که حضرت فاطمه(س) را الگوی عملی در رفتار و کردار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های زنان و بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و هنری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد چراکه با تربیت و تشویق نیروهای مبارز، انقلابی و حمایت از همسران و فرزندان خود برای به ثمر نشاندن انقلاب تلا‌ش‌های بسیاری داشتند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: زنان در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش اساسی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه زنان شهرستان اسدآباد نیمی از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند از آنان خواست همچون گذشته با حضور فعال خود در تمام عرصه‌ها موجب رشد و تعالی جامعه شوند.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری اسدآباد نیز وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) را یکی از درخشان‌ترین چهره‌های والای انسانی و نمونه کامل خلقت پروردگار در قالب زن خواند و گفت: پیروی و تأسی به چنین شاهکار آفرینش در برگیرنده سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت است.

آزیتا وفایی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امور بانوان فرمانداری اسدآباد گفت: امسال 40 برنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در هفته بزرگداشت مقام زن در سطح شهرستان توسط این کمیته برگزار شد.

در پایان از تعدادی بانوی فعال در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و فرهنگی با دادن لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول