اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاکید بر نقش رسانه‌ها

"سال تولید ملی" در صدا و سیمای زنجان پژوهش شد

خبرگزاری فارس: پژوهشی با موضوع «اهمیت و بایسته های تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر نقش رسانه ملی» در صدا و سیمای مرکز زنجان انجام شده است.

"سال تولید ملی" در صدا و سیمای زنجان پژوهش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پژوهش «اهمیت و بایسته‌های تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر نقش رسانه ملی» توسط بهنام رضا قلی زاده در واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای مرکز زنجان انجام شده است.

این پژوهش حاوی شش فصل است، که پژوهشگر با توجه به اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق را مشخص و با طرح کردن سئوالاتی با روش اسنادی و کتابخانه‌ای پژوهش فوق را انجام داده است و در راستای گردآوری مطالب، از کتاب‌ها، مقالات و وب‌سایت‌های مختلف بهره گرفته شده است.

در فصل اول، کلیات تحقیق و اهمیت و ضرورت انجام چنین پژوهشی آورده شده، در فصل دوم، به دلایل و اهداف نامگذاری سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و بسترهای تحقق آن پرداخته شده است. فصل سوم، به بایدها و نبایدهای «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، الزامات و مزایای تحقق اهداف عنوان سال و وظایف مردم، دولت و تولیدکنندگان در این سال اختصاص دارد.

در فصل چهارم، به آموزه‌های اسلام در خصوص اقتصاد و تولید و ابعاد اساسی در ساختار اقتصاد اسلامی پرداخته شده، در فصل پنجم، بر نقش صدا و سیما در تبیین جنبه‌های پیشرفت اقتصادی، فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی، اولویت‌های برنامه‌سازی در خصوص موضوع سال و بر گفتمان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در رسانه ملی تاکید می‌شود.

همچنین فصل ششم نیز به نتیجه‌گیری و پیشنهادها اختصاص دارد.

این پژوهش حاوی ضمیمه نیز است که مباحث سه جلسه اتاق فکر در صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور کارشناسان و فعالان اقتصادی استان شامل تولیدکنندگان بخش خصوصی، روسای اتاق تعاون، بازرگانی و خانه صنعت و معدن و اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی است.

گفتنی است، در این پژوهش راهبردهایی در زمینه برنامه‌سازی در حوزه اقتصادی پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول