اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

استانداری ستاد حمایت از تولید ملی را تشکیل دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا خواستار تشکیل ستاد حمایت از تولید در استانداری شد.

استانداری ستاد حمایت از تولید ملی را تشکیل دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، رضا رضوانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دولت، گفت: ستاد جنگ استان در دوران دفاع مقدس در استانداری شکل گرفته بود و امروز هم انتظار داریم که در صحنه جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی، استانداری پیشرو باشد.

رضا رضوانی با بیان این که دفاع مقدس جلوه‌ای از عظمت بسیج بود افزود: بعد از جنگ نیز به هر صفحه از کارنامه انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم نقش بسیج را پررنگ‌تر از دیگران می‌بینیم.

دشمنان باور ملت ایران را به خوبی دریافته‌اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: آنچه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است باور و ایمان ملت ماست و دشمن نیز به خوبی این موضوع را دریافته است.

پرویز آژیده با بیان این‌که دشمنان در راستای سست کردن ایمان جوانان تلاش می‌کنند، افزود: دشمنان در این مسیر شبکه‌های ماهواره‌ای و قلم‌های مسموم را به کار گرفته‌اند اما با هوشیاری بسیج با وجود توطئه‌های بسیار هیچ تندبادی نمی‌تواند درخت تناور انقلاب اسلامی را مورد آسیب قرار دهد.

وی تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم در تقویت باورهای دینی جوانان موفق عمل کنیم در صحنه‌های مختلف به شاخص‌های بالایی دست پیدا خواهیم کرد.

آژیده با تاکید بر عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری خاطرنشان کرد: اکثریت قاطع مردم طرفدار نظام هستند و ما باید با روحیه جذب حداکثری پیش برویم و مردم را از خود بدانیم.

وی افزود: وحدت رمز پیروزی است و اساس وحدت نیز تبعیت از مقام معظم رهبری با محوریت تفکر بسیجی و جلب اعتماد مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان این‌که اصل امامت در اسلام، اساسی و تعیین‌کننده است، گفت: مردم به خاطر باور به این اصل، مبارزه در رکاب ولی‌فقیه را مانند همراهی امام زمان می‌دانند و همین باور موجب ایستادگی ملت ما در مقابل قوای متجاوز در دفاع مقدس بوده است.

وی بسیج را نیرویی مردمی و مکتبی عنوان کرد و افزود: اصالت این شجره طیبه نشأت گرفته از مکتب است و خوشبختانه امروز تفکر بسیجی در جامعه حاکم است و همه ما باید به سهم خود در تقویت این روحیه تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا هم در این مراسم گفت: ستاد جنگ استان در دوران دفاع مقدس در استانداری شکل گرفته بود و امروز هم انتظار داریم که در صحنه جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی، استانداری پیشرو باشد.

رضا رضوانی با بیان این‌که دفاع مقدس جلوه‌ای از عظمت بسیج بود افزود: بعد از جنگ نیز به هر صفحه از کارنامه انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم نقش بسیج را پررنگ‌تر از دیگران می‌بینیم.

در این مراسم مرتضی رشکی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهدای دولت (استانداری آذربایجان شرقی) معرفی و از تلاش‌های محمدرضا نوتاش در این سمت قدردانی شد.

رشکی فرمانده جدید پایگاه مقاومت استانداری نیز در گزارشی از عملکرد سال 90 این پایگاه گفت: استانداری آذربایجان‌شرقی در طول دفاع مقدس هشت شهید، 104 جانباز و 31 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 206 نفر از کارمندان این نهاد نیز از رزمندگان جنگ تحمیلی هستند.

وی همچنین از فعالیت 337 بسیجی در پایگاه مقاومت شهدای دولت خبر داد. 

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول