اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم عنوان کرد

باغداری، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های "پیراشکفت" برای تولید ملی

خبرگزاری فارس: منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از باغداری، کشاورزی و گردشگری به عنوان ظرفیت‌های سه‌گانه "پیراشکفت" در راستای عمل به فرمان رهبری در تولید ملی نام برد.

باغداری، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های "پیراشکفت" برای تولید ملی

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به قابلیت‌های بالای منطقه پیراشکفت یاسوج در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: شهرستان بویراحمد دارای مناطق بسیاری بوده که می‌توانند در سال تولید ملی افتخارات زیادی را برای این استان و کشور ایران اسلامی آفریده و فرمان رهبری را در عمل به منصه ظهور برسانند.

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی کشاورزی و باغداری را از جمله این استعدادها دانست و ابراز داشت: این شهرستان قادر است در زمینه کشاورزی و باغداری و تولید محصولات زراعی و باغی در سطح کشور به عنوان یک قطب مطرح شود.

زارعی در ادامه از منطقه پیراشکفت به عنوان یکی از مناطق مستعد کشاورزی و باغداری نام برد و بیان داشت: لازم است با همه توان کشاورزان و باغداران پیراشکفتی در راه تولید هر چه بیشتر محصولات حمایت شوند.

وی به برخی خواسته‌های مردمی در این زمینه اشاره کرد و گفت: این منطقه با داشتن آب فراوان می‌تواند در زمینه پرورش ماهی زمینه‌ساز تولید هر چه بیشتر این محصول غذایی در سطح استان شود.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی با ذکر این مطلب که مردم در چنین مناطقی خواسته زیادی از مسئولان ندارند و تنها از ما انتظار تسهیل در روند امور برای تولید و سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر را دارند، تاکید کرد: باید شرایط در چنین مناطق مستعد به گونه‌ای فراهم شود تا مردم بتوانند تسهیلات بانکی را بدون سختی و دوندگی زیاد دریافت کرده و در تولید و ایجاد کار و اشتغال‌زایی به کمک استان و کشور خود بشتابند.

زارعی موضوع گردشگری در منطقه پیراشکفت را نیز از محورهای سه‌گانه توسعه این منطقه دانست و گفت: طبیعت بکر و زیبای این منطقه از شهرستان بویراحمد ظرفیت گسترده‌ای برای احیای این صنعت دارد که مسئولان مربوطه در بازدید از آن می‌توانند به قابلیت‌ها بیشتر پی برده و به کمک مردم، این صنعت پاک و پر درآمد را نیز در پیراشکفت رونق بخشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول