اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان پاوه:

حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی افزایش تولید ملی را محقق می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: حمایت‌ از طرح‌های توسعه کشاورزی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و افزایش تولید ملی را محقق می‌کند.

حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی افزایش تولید ملی را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، حسین خدرویسی امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان پاوه که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد ضمن اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار است.

خدرویسی اضافه کرد: حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده و افزایش تولید ملی را محقق می‌کند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان و رفع مشکلات کشاورزان در راستای حمایت از این قشر زحمت‌کش بیش از پیش تلاش کند.

خدرویسی با بیان جایگاه ویژه بخش کشاورزی شهرستان پاوه در سطح استان گفت: وجه غالب فعالیت‌های اقتصادی شهرستان پاوه کشاورزی است بنابراین لازم است کیفیت فعالیت‌ها در این بخش را با اعطای تسهیلات کم‌بهره ارتقا داد.

فرماندار پاوه تصریح کرد: در راستای افزایش توان تولیدی بخش کشاورزی و بالا بردن ظرفیت اشتغال در این بخش طرح توسعه کشاورزی تدوین شده و تسهیلاتی برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در راستای برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌بندی صورت گرفته به ترتیب به دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی و سایر رشته‌ها پرداخته می‌شود.

خدرویسی افزود: اولویت پرداخت این تسهیلات با سود 7 درصد به فارغ‌التحصیلان بیکار رشته‌های کشاورزی و افرادی است که تاکنون از وام‌های خوداشتغالی استفاده نکرده‌اند.

فرمانده پاوه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 12 طرح در بخش کشاورزی شهرستان پاوه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به تصویب رسیده و جهت انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

در این جلسه همچنین مشکلات بخش‌های کشاورزی شهرستان پاوه شامل مشکلات جاده، دسترسی پروژه پاوه رود، کانال اصلی آبیاری باغات روستای شوشمی، مشکلات باغداری روستای هیروی و لزوم بهسازی مکان‌های دامی بخش باینگان با توجه به شرایط توپوگرافی آن بخش مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات توسط فرماندار پاوه صادر شد.

گفتنی است در جلسه امروز کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پاوه 10 طرح توسعه شیلات با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغالزایی برای 60 نفر به تصویب رسید.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول