اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین خواستار شد

تغییر رویکرد تسهیلات بانکی به تولید ملی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قصرشیرین خواستار تغییر رویکرد تسهیلات بانکی به سمت بخش‌های کارآفرینی و تشویق مردم برای خرید کالاهای داخلی شد.

تغییر رویکرد تسهیلات بانکی به تولید ملی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین امروز در همایش تبیین تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در دانشگاه آزاد اسلامی قصرشیرین برگزار شد اظهار کرد: امروزه که کشورهای غربی با بحران اقتصادی روبرو هستند فعالان اقتصادی باید برنامه‌ریزی کنند، تا بتوانیم به شعار رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

پروین اضافه کرد: در سه دهه از عمر با‌برکت انقلاب اسلامی شاهد جنبش و رشد و شکوفایی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی هسته‌ای و صنعتی هستیم لذا باید برنامه‌ریزی کنیم تا با حمایت از تولیدات داخلی بتوانیم محصولات با کیفیت و خوبی را به جهان عرضه کنیم.

وی ادامه داد: با نگاه و انگیزه‌ای که برای تولید ملی وجود دارد قطعا می‌توانیم با بومی‌سازی دانش، وابستگی به خارج را کم کرده و بهره لازم را از دانش بومی در راستای خودکفایی و افزایش تولید ملی ببریم.

فرماندار قصرشیرین افزود: باید الگوی مصرف کالاهای تولید داخل را در جامعه و در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم و در واردات کالا و حوزه قاچاق کالا دستگاه‌های مربوطه تلاش بیشتری کنند و مانع از واردات کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند بشوند چون این روند بدترین ضربه به تولید ملی است.

وی همچنین بر تغییر رویکرد تسهیلات بانکی به سمت بخش‌های کارآفرینی، تشویق مردم برای خرید کالا و مایحتاج عمومی داخلی و فرهنگ‌سازی باور عمومی تاکید کرد.

پروین با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 585 میلیون ریال کالا از مرز پرویزخان به عراق صادر شده است، گفت: این یک کار جهادی در راستای عملی کردن فرمان و دستور مقام معظم رهبری به عنوان یک حکم شرعی برای ما است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در پایان گفت: قصرشیرین به واسطه وجود دو مرز رسمی، ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی دارد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول