اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی نوشهر:

هنر ارزشمندترین تولید ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: هنر ارزشمند‌ترین تولید ملی و هنرمند سرمایه بزرگ ایرانی است.

هنر ارزشمندترین تولید ملی است

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: هنرمندان در راه تحقق شعار و نامگذاری سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده می‌توانند نقشی اساسی داشته باشند.

این مسئول ابراز داشت: باید این واقعیت را در نظر بگیریم که فرمایشات ایشان را جدی گرفته و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در راس اقدامات خود قرار دهیم.

وی گفت: هنرمند سرمایه بزرگی برای ایران اسلامی است و در این موضوع نباید شک کنیم و به این دلیل شایسته است که همه مسئولان در سال جدید به گونه‌ای تدبیر کنند تا حمایت از کار این سرمایه‌های ناب عملیاتی شود تا تولید کاملا ملی که در واقع یک اثر هنری است شکل بگیرد.

توپاحیدری ادامه داد: نقاشی، تئاتر، فیلم، خطاطی و عکس اینها همه تولید ملی و سرمایه‌های ایرانی ما هستند که می‌توانند در جهان در قالب نمایشگاه‌های بزرگ فرهنگ ما را به رخ جهانیان بکشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نوشهر از روزهای آغازین سال مردم شاهد اجرای برنامه‌هایی در قالب جشنواره یا جشن‌های بومی محلی بودند و مطمئنا این روند به واسطه ابراز علاقه و استقبال کم‌نظیر مردم حفظ خواهد شد.

توپا‌حیدری تصریح کرد: هنر با رویکرد بومی محلی یکی از بحث‌هایی است که افزایش تولید ملی را در بر دارد و به معرفی فرهنگ‌های مختلف می‌پردازد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تاکید کرد: تولید ملی فقط در اقتصاد و صنعت نیست، فرهنگ و هنر بهترین زمینه‌ساز تولید ملی هستند.

وی بیان داشت: بهترین روش برای اینکه بتوانیم حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نهادینه کنیم فرهنگ‌سازی است، چه ابزاری بهتر از رسانه که می‌تواند در معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های وطنی کمک کند.

این مسئول متذکر شد: مطبوعات می‌توانند نقش اساسی داشته باشند و مطمئنا جشنواره‌هایی با رویکرد شعار سال برگزار می‌شود و این جشنواره‌ها هم خود نتایج تولید ملی است.

توپا‌حیدری اذعان داشت: برنامه‌های خوبی برای سال 1391 تهیه و تدوین شده که در سال جدید مطمئنا شهروندان نوشهری و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در شهرستان شاهد اجرایی شدن آن خواهند بود.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول