اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار شد

تشدید مبارزه هدفمند با قاچاق کالا در سال تولید ملی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای تحقق این شعار را خواستار شد.

تشدید مبارزه هدفمند با قاچاق کالا در سال تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا با توجه به شعار امسال اهمیت بیشتری یافته و باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی حمایت از تولید ملی با جلوگیری از توزیع کالای قاچاق خارجی در بازار را امری ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا در سال گذشته عملکرد خوبی داشتند اما امسال با همکاری گسترده‌تر این دستگاه‌ها این امر باید شدت گرفته تا گامی اساسی و مهم در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار برنامه‌ریزی مناسب و گسترده برای مبارزه هدفمند با قاچاق کالا در استان در سال جاری شد و افزود: کالاهایی همچون سوخت که بیشتر در معرض قاچاق قرار دارند، باید احصاء شده و دلایل و راهکارهای جلوگیری از قاچاق آنها بررسی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغات هر نوع کالای خارجی در فضای عمومی استان در راستای حمایت از تولید ملی، باید از ظرفیت‌های تبلیغاتی برای ترغیب مردم به منظور خرید و مصرف کالاهای داخلی استفاده شود.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از روند مبارزه با قاچاق کالا و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول