اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن:

همه باید برای تولید ملی تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن کشور با بیان اینکه در چشم‌انداز 20 ساله گفته شده که در افق 1404 باید سرآمد منطقه باشیم گفت: مگر قسم یاد نکرده‌ایم که مملکت را به سمت تعالی ببریم و از تولید ملی حمایت کنیم.

همه باید برای تولید ملی تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری هادی غنیمی‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران اظهار داشت: ویژگی هنر، انتقال دادن تمام احساس بشری در موارد مختلف است.

وی با بیان اینکه اگر کارگری حین کار دچار آسیب‌دیدگی شود دیگران به راحتی نمی‌توانند آن درد را انتقال دهند تصریح کرد:‌ اما هنرمند می‌تواند درک کند و رنج و سختی آن را انتقال دهد.

غنیمی‌فرد با اشاره به اینکه اخیرا بخشنامه‌ای در رابطه با نحوه پرداخت مالیات صادر شده افزود:‌ گویا عده‌ای می‌خواهند به سال تولید ملی و مردم دهن‌کجی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این بخشنامه چنانچه واحد تولیدی بخواهد نسبت به خرید گازوئیل اقدام کند باید بیمه، مالیات و دارایی را پرداخت کرده و سپس این کار را انجام دهد تصریح کرد:‌ اگر فردی می‌خواهد مالیات بپردازد وزارت امور اقتصاد و دارایی به این منظور تشکیل شده و کار خود را بلد است.

این مسئول با اشاره به اینکه در روزهای آخر سال گذشته مجلس قانونی را برای روان کردن و بهبود اوضاع کسب و کار به تصویب رساند یادآور شد: آنهایی که این بخشنامه را صادر کرده‌اند با چه کسی دعوا دارند.

وی با بیان اینکه این مطالب را آنقدر تکرار می‌کنم که گوش‌های پر شده را سوراخ کند اظهار داشت:‌ عده‌ای برای مردم جان می‌دهند و در مقابل افرادی فقط سنگ‌پرانی می‌کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور با بیان اینکه در چشم‌انداز 20 ساله گفته شده که در افق 1404 باید سرآمد منطقه باشیم افزود: مگر قسم یاد نکرده‌ایم که مملکت را به سمت تعالی ببریم و از سرمایه ایرانی و تولید ملی حمایت کنیم.

غنیمی‌فرد با اشاره به اینکه ملت ما به جهش نیاز دارد خاطر نشان کرد: پرداخت مالیات یک فریضه است و عده‌ای چوب لای چرخ نگذاشته و اجازه دهند که کار کنیم.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران نیز در این مراسم اذعان داشت: جنگ اقتصادی جنگ بسیار سختی است.

داریوش هندویی خاطر نشان کرد:‌ همه دست به دست هم دادیم تا هنر مقاومت را در کشور نهادینه کردیم.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول