اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

تولید ملی ریشه گرانی را می‌خشکاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: افزایش تولید ملی و ارتقای کیفیت آن‌ها گرانی را ریشه‌کن می‌کند.

تولید ملی ریشه گرانی را می‌خشکاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصناف و بازاریان شهرستان فارسان با اشاره با نامگذاری سال جاری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری سال جاری برای ما این امر را روشن می‌کنند که هر کشور تنها با اتکا بر سرمایه انسانی و تولیدات داخلی خود می‌تواند مسیر رشد و توسعه را بپیماید.

وی افزود: برای طی کردن پله‌های ترقی باید با بها دادن به جوانان در عرصه کار و تولید و حمایت از آن‌ها بتوانیم زمینه افزایش تولیدات داخلی را فراهم کنیم.

پوراکبر با اشاره به گرانی‌های مقطعی در سطح کشور گفت: با افزایش میزان تولیدات داخلی با کیفیت مطلوب و کاهش واردات کالاهای غیر ضروری می‌توانیم گرانی‌های مقطعی در سطح کشور را کنترل کنیم.

امام جمعه فارسان در ادامه تولید داخلی را خشک‌کننده ریشه گرانی و فقر عنوان کرد و افزود: باید با تکیه بر نیروی انسانی نیرومند و توانای کشور و فراهم کردن زمینه کار و تولید برای آن‌ها به رونق تولید کالاهای داخلی کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش بازاریان در تولید ملی تاکید کرد: اصناف و بازاریان با تهیه کالاهای مورد نیاز بازار از نقاط مختلف کشور و رساندن آن‌ها به دست مردم نقش کلیدی در تامین نیازهای مردم و کنترل بازار ایفا می‌کنند.

امام جمعه فارسان تصریح کرد: مردم نیازهای خود را از طریق تولیدات داخلی رفع کنند تا بتوانیم چرخ چرخه اقتصاد کشور را بهتر از همیشه بچرخانیم و در امیدوار به رفع نیازهای آتی توسط تولیدات داخلی باشیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول