اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

ریشه نابهنجاری‌های جامعه دوری از مکتب فاطمه(س) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: ریشه تمام نابهنجاری‌های جامعه دوری از مکتب فاطمه(س) است.

ریشه نابهنجاری‌های جامعه دوری از مکتب فاطمه(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان عصر امروز چهارشنبه در اجتماع 5 هزار نفری فاطمیون در مسجد جامع ملایر به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مکتب فاطمه(س) در جامعه نهادینه شود، بسیاری از مشکلات و نابهنجاری‌های امروز رفع می‌شود و ریشه تمام ناملایمات امروز در جامعه دوری از مکتب فاطمه (س)و اهل بیت است.

وی رعایت حجاب و عفاف را یکی از ضرورت‌های لازم برای زنان برشمرد و گفت: کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، مانند کسانی هستند که در آن زمان به حضرت فاطمه(س) سیلی زدند.

امام جمعه موقت ملایر بر لزوم شناخت دیگر ابعاد شخصیتی صدیقه کبری (س) تأکید کرد و عنوان داشت: حجاب، طهارت، عفت، پاکدامنی و ساده زیستی، تربیت فرزند، شوهرداری و حیا باید در جامعه نهادینه شود و این همان روش و سیره فاطمه(س) است.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: خطبه فدکیه یکی از مهمترین خطبه‌های زهرای مرضیه(س) است که همه ما به ویژه زنان باید تمام کلمات و سخنان آن بانوی بزرگوار را در رفتار و کردار خود گنجانده و به آن عمل کنند.

فاضلیان اظهارداشت: وظیفه امروز ما نسبت به حضرت زهرا بسیار سنگین است و باید در ابعاد و زوایای زندگیمان از نور فاطمه روشنی بگیریم چرا که اهل بیت برای همه ما چراغ هدایت هستند و کسانی که از اهل بیت دوری کنند به شقاوت و بدبختی دچار می‌شوند.

در این مراسم مردم خداجوی ملایر در سوگ حضرت زهرا (س)عزاداری کردند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول