اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

نباید از مقام علمی حضرت فاطمه(س) غفلت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: شایسته نیست مسلمانان از مقام علمی حضرت فاطمه زهرا(س) غفلت کنند.

نباید از مقام علمی حضرت فاطمه(س) غفلت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور جمعی از مردم متدین برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) به عنوان سرور زنان عالم در ابعاد مختلف از شخصیت برجسته برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: ایام وفات یافتن این بانوی بلندمرتبه را کشورهای اسلامی پشت سر گذاشته‌اند و هم‌اکنون نیز در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد ایشان قرار گرفته‌ایم پس باید از این فرصت‌های به دست آمده جهت شناخت این بانوی بزرگ‌منش نهایت استفاده را بکنیم.

این مسئول با بیان اینکه حضرت فاطمه یک الگوی کامل برای همه انسان‌‌ها قلمداد می‌شود، خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های دینی باید مبلغان و روحانیان جهت ارائه یک تصویر از ائمه اطهار (ع) تلاش کنند تا همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان شناخت عمیقی نسبت به اولیای دینی کسب کنند.

موسوی به سپری‌شدن هفته معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمان، مربیان مدارس و اساتید دانشگاهی باید برای نزدیک‌کردن منش، کردار و تفکر خود به این عالم ربانی تلاش کنند چراکه آیت‌الله مطهری برای انتقال مفاهیم مختلف به شاگردان حتی از نثار جان خود نیز دریغ نکرد.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه کارگران در تحقق یافتن شعار رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از هر کس دیگری ایفای نقش می‌کنند، اظهار داشت: کارگران به عنوان قشری زحمتکش و تلاشگر در توسعه کشور نقش‌ بسزایی دارند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول