اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان:

فاطمه(س) قطب محوری جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: فاطمه زهرا(س) قطب محوری جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

فاطمه(س) قطب محوری جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام زن در زنجان، اظهار کرد: ارزش و جایگاه والای زنان در جامعه اسلامی همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی تصریح کرد: این جایگاه والا همواره در اسلام مورد تاکید بوده و پس از ظهور اسلام در جامعه به این جایگاه توجه ویژه‌ای شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زنان جامعه است، تصریح کرد: اقدامات حضرت زهرا(س) در گسترش اسلام همواره تاثیرگذار بوده است.

وی صدیقه کبری(س) را قطب محوری جامعه معرفی کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام، حضرت علی(ع) و اولاد بزرگوار ائمه همواره از این قطب محوری بهره‌ می‌گرفتند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار مادران در کانون خانواده تصریح کرد: بی‌شک بنیان و اساس خانواده توسط مادران شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مادران در محیط خانواده در پرورش افراد خانواده موثر هستند، یادآور شد: باید نقش و جایگاه زنان در جامعه به خوبی تبیین شود.

در ادامه این مراسم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا(س) در جامعه اظهار کرد: خدمت خالصانه این بانوی گرامی به اسلام بر کسی پوشیده نیست.

بهمن اسکندری با بیان اینکه باید خدمات خالصانه و برای رضای خدا باشد، افزود: روز بزرگداشت مقام مادر بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات کارکنان است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات بانوان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تجلیل شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول