اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول کانون فرهنگی الزهرا(س) خمینی‌شهر:

برگزاری نخستین جشنواره ملی حجاب با نام یادگار فاطمه(س)

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی الزهرا(س) خمینی‌شهر گفت: در راستای حمایت از تولید و گردآوری آثار فرهنگی هنری در زمینه ترویج عفاف و حجاب کانون فرهنگی الزهرا(س) خمینی‌شهر اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی حجاب می‌کند.

برگزاری نخستین جشنواره ملی حجاب با نام یادگار فاطمه(س)

علی‌اصغر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان از برگزاری نخستین دوره جشنواره ملی حجاب با نام یادگار فاطمه(س) خبر داد و اظهار داشت: کانون تخصصی عفاف و حجاب الزهرا(س) خمینی‌شهر با هدف حمایت از تولید و گردآوری آثار فرهنگی هنری در زمینه ترویج عفاف و حجاب اقدام به برگزاری نخستین دوره جشنواره ملی حجاب با عنوان یادگار فاطمه(س) کرده است.

وی بیان داشت: محور اصلی این فراخوان عفاف و حجاب و موضوعات آن حجاب در سیره و گفتار حضرت فاطمه‌زهرا(س)، مسجد و حجاب، حجاب و بیداری اسلامی است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی الزهرا(س) تصریح کرد: فرهیختگان، هنرمندان، پژوهشگران، وب‌لاگ‌نویسان، و نیز تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: هر شرکت‌کننده مجاز به شرکت در تمام بخش‌های مسابقات بدون هیچ محدودیتی به منظور شرکت در رشته خاص است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی نیز وجود ندارد.

رضایی با تأکید به اینکه تکمیل فرم اینترنتی شرکت در جشنواره الزامی است، بیان داشت: زمان شرکت در جشنواره از ششم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) آغاز و تا سوم تیرماه 1391، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای ارسال آثار ادامه دارد.

وی ادامه داد: قالب مسابقه به صورت وب‌لاگ (پست‌محور، وب‌لاگ‌محور، فوتو بلاگ)، عکس و والپیپر (عکس، پوستر، لوگو، سیر نمایشگاهی) و دل‌نوشته (دل‌نوشته، خاطره و داستان) است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) افزود: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) می‌توانند در زمان مهلت ثبت‌نام، در جشنواره شرکت کنند.

رضایی به محتوای آیین‌نامه‌ اجرایی نخستین جشنواره ملی حجاب با عنوان یادگار فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: محور اصلی، محور ویژه، شرایط عمومی شرکت در دومین جشنواره، رنگ، حماسه، زمان‌بندی، نحوه ثبت‌نام، روش داوری، شرایط و ضوابط آثار ارسالی به جشنواره در سایت اینترنتی این جشنواره آمده است.

وی آدرس دبیرخانه جشنواره رنگ حماسه را اصفهان، خمینی‌شهر- شهرک منظریه – مسجد جامع الزهرا(س) – کانون فرهنگی الزهرا(س) عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به دبیرخانه مجازی وب‌سایت کانون فرهنگی الزهرا(س) خمینی‌شهر به آدرس www.azzahra.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول