اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج نیشابور:

شهدا در مسئله دفاع از ولایت حضرت فاطمه(س) را الگو قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: در وصیت‌نامه اکثر شهدا مسئله دفاع از ولایت دیده می‌شود و این بیانگر این است که شهدا در این مسئله حضرت فاطمةالزهرا(س) را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند.

شهدا در مسئله دفاع از ولایت حضرت فاطمه(س) را الگو قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدکاظم رجایی ظهر امروز در مراسم یادواره هفت شهید روستای گلقندشت و 9 شهید روستای احمدآباد که در مسجد جامع روستای گلقندشت برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز از حجاب فاطمی فاصله گرفته‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با طرح این سؤال که آیا حجاب امروز دختران و زنان ما همان حجاب فاطمی است، از بی‌حجابی موجود در جامعه انتقاد کرد.

وی علل بسیاری از طلاق‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی را فاصله گرفتن از این الگوی خدایی یعنی فاطمةالزهرا(س) دانست.

امام جمعه موقت نیشابور نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت، حضور مردم در میدان‌های گوناگون را از برکت خون شهدا عنوان کرد.

رجایی در ادامه به نتایج مذاکرات اخیر 1+5 اشاره کرد و افزود: 10 سال است که ما مذاکره می‌کنیم اما هر بار آمریکا به بهانه‌های مختلف جلسه را به ‌هم می‌زند و مذاکرات بدون نتیجه تمام می‌شود، اما در مذاکره اخیر برای نخستین بار طرف مقابل پذیرفت که انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است.

وی اظهار داشت: امروز ایران مکان مذاکره را برای طرف مقابل تعیین می‌کند، در حالی که قبلاً این نبود و اینها از ایثارگری شهداست.

وی با بیان سخن مقام معظم رهبری که «احساس می‌کنم شکست غرب نزدیک است»، موقعیت ایران را نزدیک به قله‌های موفقیت و فجر و پیروزی را بسیار نزدیک دانست و تأکید کرد: نباید غافل شویم و باید گوش به فرمان فرمانده کل قوا باشیم.

در ابتدای این مراسم که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) و بنیاد شهید برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد ضمن خیر مقدم به مهمانان، از همکاری بین نهادها و ادارات برای برگزاری این یادواره تشکر کرد.

تلاوت قرآن، اجرای سرود‌های جمهوری اسلامی ایران و شهدا توسط رزم‌نوازان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)، پخش نماهنگ، اجرای دکلمه توسط فرزند شهید همتی، قرائت وصیت‌نامه شهدا، مرثیه‌خوانی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از برنامه‌های اجرایی این یادواره بود.

این مراسم با حضور فرماندهان و معاونان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)، ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی و نواحی مقاومت بسیج  شهرستان‌های نیشابور و خلیل‌آباد و هم‌چنین بخشدار و رؤسای ادارات شهر عشق‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول