اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

حضرت فاطمه(س) به جهانیان معرفی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: رسانه‌های جمعی برای معرفی حضرت فاطمه(س) به جهانیان بیش از بیش تلاش کنند.

حضرت فاطمه(س) به جهانیان معرفی شود

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با اشاره به اینکه در آستانه روز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دختر گرامی حضرت محمد(ص) فقط متعلق به جهان اسلام و مسلمانان نیست پس باید منش و گفتار ایشان به ملت‌ها معرفی شود که این وظیفه سنگین بر دوش رسانه‌های جمعی قرار دارد.

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند بیگانه به انحای مختلف برای تخریب چهره این دین مبین در اذهان عمومی تلاش می‌کنند پس ما نیز باید برای معرفی اسلام حقیقی و اولیای الهی گام برداریم و از ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود حداکثر استفاده را ببریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در عصر جاهلیت زمانی که اعراب دختران خود را زنده به گور می‌کردند حضرت محمد(ص) دختر بزرگوار خویش را ریحانه بهشتی خطاب می‌کرد و ملت‌ها را به منزلت حضرت فاطمه(س) و جایگاه زن به عنوان یک انسان متوجه می‌کرد.

این مسئول با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) نخستین شهیده راه ولایت قلمداد می‌شود، ادامه داد: حضرت فاطمه(س) ضمن اینکه زنان و مردان فرهیخته زیادی را در علوم و معارف اسلامی به جایگاه رفیع رساند از نثار جان خود در راه صیانت از دین نیز دریغ نکرد پس باید از ایشان برای دفاع از ولایت به شکل مطلوب الگوبرداری کنیم.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم الگوبرداری از این شخصیت برجسته تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) فقط الگوی زنان نیست بلکه باید مردان نیز جهت سرمشق قرار دادن منش، گفتار و رفتار ایشان اهتمام کنند و برای شناساندن ایشان به دیگران نیز تلاش شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول