اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه:

الگویی کامل‏تر از فاطمه(س) برای زنان مسلمان نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: زنان مسلمان برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی خود الگویی کامل‏تر ازحضرت فاطمه(س) در طول تاریخ نخواهند یافت.

الگویی کامل‏تر از فاطمه(س) برای زنان مسلمان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام صادق بخشی در حاشیه اعزام مبلغ به دو روستای افتر و بیابانک سرخه افزود: همه صفات خوب و ویژه‏ای که در این بانوی بزرگ نهفته است، لزوم برگزاری مراسمی با عزت و با فضاسازی درست را برای ایام شهادت ایشان ایجاب می‏کند.

وی تصریح کرد: تبیین سیره عملی، فضایل اخلاقی و معنوی فاطمه(س)، تبیین ولایت‌فقیه و جامعیت آن و تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی از جمله مسائلی است که روحانیان در مدت تبلیغ باید به آن بپردازند.

بخشی اظهار داشت: هر چه برنامه‌های این ایام باشکوه‌تر و پرمحتواتر برگزار شود، چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی کورتر می‌شود.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه افزود: مهم‏ترین نکته‏ای که باید مدنظر مبلّغان اعزامی به مناسبت شهادت فاطمه‌زهرا(س) قرار گیرد، رساندن پیام‏های فاطمیه به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی خاطرنشان کرد: در رأس همه پیام‏ها، بصیرت فاطمی و ولایت‏مداری حضرت و حجب و حیای ایشان باید مورد تأکید قرار گیرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول