اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی:

هویت انسانی در حضرت فاطمه(س) جلوه‌گر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی گفت: هویت انسانی در حضرت فاطمه(س) جلوه‌گر است و این بزرگوار افتخار خاندان وحی و چون خورشیدی بر تارک اسلام می‌درخشد.

هویت انسانی در حضرت فاطمه(س) جلوه‌گر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، معصومه سادات جلیلی‌حسینی صبح امروز در جلسه گردهمایی نمایندگان امور بانوان فعال و کارآفرین شهرستان نهبندان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی سه روزه خانواده متعالی ویژه بانوان شاغل و جشن دختران شکوفه‌های نور از عمده برنامه‌های اجرا شده در استان طی سال گذشته محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نشست منطقه‌ای تعامل مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با سازمان‌های مردم نهاد شرق کشور و کارگاه آموزشی جریان‌‌شناسی، خانواده سالم و شبکه آموزشی نیز در این استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امروزه موج اسلام‌خواهی و الگوبرداری از نظام و انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان طنین‌انداز شده است، ادامه داد: باید با برنامه‌‌های فرهنگی و تبلیغی مختلف و متعدد پیام مکتب حضرت فاطمه‌(س) را به تمامی زنان دنیا برسانیم.

جلیلی ‌حسینی با بیان اینکه شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، افزود: سرمایه یک زن علاوه بر کار و تلاش در کنار همسرداری نیز تربیت فرزند صالح و سالم است که این فرزندان صالح می‌توانند سرمایه‌های ارزشمندی برای پیشرفت جامعه اسلامی باشند.

وی یادآور شد: امید است در ایامی که پیش رو داریم بتوانیم پیام‌ها و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را در عرصه‌های مختلف در جامعه پیاده و در راستای الگودهی و الگوپذیری از این بانوی نمونه و اسوه در سطح جامعه تلاش کنیم و بدانیم که هویت انسانی در حضرت فاطمه(س) جلوه‌گر است و این بزرگوار افتخار خاندان وحی و چون خورشیدی بر تارک اسلام می‌درخشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی برگزاری مانور امداد و نجات، بازدید از کارخانجات تولیدی، تجلیل از بانوان نمونه شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی را از اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته زن برشمرد.

جلیلی ‌حسینی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای سلامت زنان و خانواده در سال‌ گذشته با استقبال خوبی در سطح استان روبه‌رو بوده است، گفت: این طرح از طریق ویدئو کنفرانس در قالب 30 کارگاه اجرا شده همچنین طی سال گذشته تعداد 154 کارگاه آموزشی با هدف تحکیم و تعالی بنیان خانواده در سطح استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح ملی گل یاس با هدف تعمیق و توسعه باورهای دینی، اجرای طرح ملی مشاغل خانوادگی و کارگاه‌های آموزشی، تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای طرح ملی توانا با هدف توانمندسازی بانوان در راستای امداد و نجات از دیگر برنامه‌های اجرایی در این حوزه به حساب می‌آید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در راستای اختصاص اعتبار برای احداث پارک بانوان نهبندان تلاش و پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: در راستای به روز رسانی کتب موجود در کتاب شهر شهرستان، افزایش حجم کتب کتابخانه عمومی نهبندان، برگزاری کلاس‌های کارآفرینی توسط اساتید برجسته ویژه کارآفرینان زن و به منظور اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای زنان کارآفرین نهایت تلاش خویش را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول