اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

حضرت فاطمه(س) الگو و سرمشق برای تمام بشریت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حضرت فاطمه(س) الگو و سرمشقی برای تمام بشریت است.

حضرت فاطمه(س) الگو و سرمشق برای تمام بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان زنجان، جعفر گل‌محمدی در مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک این روز خجسته اظهار کرد: حضرت زهرا(س) فقط برای زنان الگو نیستند، چرا که اخلاق، رفتار، کردار، گفتار و منش ایشان برای تمام عالم بشریت الگو است.

وی با اشاره به نقش موثر زنان در تمامی عرصه‌ها افزود: وقتی مراجعه می‌کنیم به عمر پر برکت حضرت زهرا(س) زمانی که ایشان لازم می‌دانستند از ولایت دفاع کنند، تا پای جان می‌ایستادند و امروز زنان جامعه ما نیز اگر احساس کنند ولایت در معرض آسیب قرار دارد با الگو برداری از حضرت فاطمه(س) همپای مردان از ولایت پشتیبانی می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به نقش ممتاز و ارزشمند حضرت فاطمه(س) در همسرداری و تربیت فرزندان گفت: زنان جامعه ما  نیز در همسرداری و تربیت فرزندان باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند، چرا که ایشان الگوی دینداری، عفت، اطاعت از امامت و الگویی برای تمام بشریت هستند.

وی با تاکید بر اینکه مقدرات خداوند اتفاقی و تصادفی نیست، افزود: همه کارها بر اساس مصلحت، دلیل و برهان صورت می‌گیرد و امروز تمام تلاش دشمنان این است‌، که رابطه ما را با ائمه و دین اسلام قطع کنند که باید با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل دشمنان بایستیم.

در پایان این مراسم از خواهران برتر و فعال دادگستری از سوی رئیس کل دادگستری استان با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول