اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

ترویج فرهنگ دینی در حمایت از تولید ملی لازم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: ترویج فرهنگ دینی در حمایت از تولید ملی لازم است.

ترویج فرهنگ دینی در حمایت از تولید ملی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دینی در حمایت از تولید ملی لازم است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دینی حمایت از تولید ایرانی و جلوگیری از اسراف نخستین کاری است که باید در این زمینه انجام شود و مسئولین باید در این زمینه پیشگام باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: انتخاب شعار سال از جانب مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین سرمشق برای ایرانیان است.

محمودی‌نیا اضافه کرد: سرمایه اصلی ما ایرانی‌ها دین است و باید در تحقق شعار امسال و اهداف اصلی آن که همان نجات کشور از وابستگی است، تلاش کنیم.

وی رعایت اعیاد و شهادت ائمه (ع) و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم را لازم دانسته و خواستار تلاش بیشتر اصناف و واحدهای فرهنگی مرتبط شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی نباید کوتاهی کنیم و به ویژه در شرایطی که دشمنان از تمام ظرفیت موجود برای کمرنگ کردن مقدسات تلاش می‌کنند باید بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم.

محمودی‌نیا گفت: در دشتستان کارهای زیربنایی خاصی انجام داده‌ایم و در سال جاری نیز برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شده که امیدوار هستیم تاثیرگذار باشد.

طراحی و چاپ تقویم مذهبی فرهنگی و انتشار آن در ابعاد وسیع، رعایت بزرگداشت‌های اعیاد مذهبی و شهادت ائمه (ع) توسط تالارها و فضاهای آموزشی و مناسبتی، نصب بنرهای تقویم مناسبت‌های مذهبی در مساجد، نصب بنر تقویم مناسبت‌های فرهنگی مذهبی در تالارها و اماکن عمومی از موارد مورد تصویب جلسه بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول