اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کرمان:

تولید ملی محور برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در کرمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان استانداری کرمان گفت: محور اصلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن بر نقش زنان در پیشگامی و تحقق فرمان رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی است.

تولید ملی محور برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رویا دیوان‌بیگی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته زن اظهار داشت: محور اصلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن بر نقش زنان در پیشگامی و تحقق فرمان مقام معظم رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی است. 

وی بیان داشت: زنان، ولایتمداری و بصیرت بانوی ایرانی، نقش زن در عرصه مقاومت و ایثار، حضور زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و نقش زن در خانواده و تحکیم بنیاد خانواده از دیگر موارد مورد تأکید هفته زن است.

دیوان‌بیگی عنوان کرد: با توجه به نقش محوری زنان در خانه و خانواده، زنان در عملیاتی شدن فرموده رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری نقش مهم و ارزشمندی را دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های متعددی که قرار است در هفته بزرگداشت زن در استان کرمان برگزار شود، گفت: همایش گلواژه آفرینش در این هفته و در سراسر استان برگزار می‌شود.

دیوان‌بیگی‌ عنوان کرد: برگزاری جشن بزرگ جلوه نور، جشنواره غذاهای سنتی، برگزاری کارگاه آموزش مدیریت زن در اقتصاد خانواده و برگزاری همایش یک روزه زنان کارگر و تقدیر از زنان کار‌آفرین برتر از جمله برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت زن است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه خطبه فدکیه و برگزاری جشنواره ورزشی فاطمی از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت زن هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول