اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

پرهیز از شعارزدگی در تحقق تولید ملی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی تمامی امکانات خود را بسیج کرده و از هرگونه شعارزدگی خودداری کنند.

پرهیز از شعارزدگی در تحقق تولید ملی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: برای عملیاتی شدن تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید بر اساس برنامه و با هدف حرکت کرد.

وی تصریح کرد: به منظور عمل به فرامین مقام معظم رهبری کارگروه‌های متعددی در استان تشکیل شده که این کارگروه‌ها باید برنامه‌های خود را با جدیت دنبال کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش استان مرکزی در تولید ملی گفت: این استان به عنوان قطب دوم صنایع مادر کشور و با توجه به در اختیار داشتن زیرساخت‌های کشاورزی مناسب می‌تواند با حرکتی منسجم و با برنامه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در روز انتخابات و در هر شرایط حساس دیگری گوش به فرمان مقام معظم رهبری به صحنه آمده و به وظیفه خود عمل کردند اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس نهم نیز باید این فداکاری‌ها را قدر بدانند و با وفاق و همدلی و با انگیزه و تلاش مضاعف برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان و توسعه و پیشرفت کشور تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

شعبانی‌فرد توجه به قانون و قانون‌مداری را اصلی مهم در رسیدن به هر موفقیتی دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به قانون و حرکت بر اساس آن، این استان را به یکی از استان‌های الگو و پیشرو در بحث تولید ملی تبدیل کنند.

وی بر لزوم آشنایی کامل مدیران با قانون تاکید کرد و بیان داشت: بسیاری از تخلفات اداری برخاسته از عدم آگاهی نسبت به قانون است که استانداری در این زمینه برنامه‌های خوبی را در دستور کار دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی وظیفه پیشگیری دارد و مدیران بدانند دستگاه‌های نظارتی در کنار آنها هستند نه در مقابل آنها اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همدلی و تعامل با دستگاه‌های نظارتی و بازرسی را مدنظر قرار داده  و در راستای شفاف‌سازی اقدامات خود بکوشند.

استاندار مرکزی از برپایی نمایشگاه و جشنواره یکصدمین سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: پاسداشت یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در استان مرکزی همراه با 138 پروژه مهم برنامه‌ریزی شده است

گفتنی است در این جلسه از بانک کشاورزی، مخابرات، آب و فاضلاب روستایی و منابع طبیعی که در شاخص‌های سازمانی موفق به کسب رتبه کشوری شده بودند، با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول