اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند مطرح کرد

تولید ملی زمینه‏ساز استقلال اقتصادی و سیاسی

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: توجه به تولید ملی و قدرتمند شدن در این حوزه، زمینه‏ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است.

تولید ملی زمینه‏ساز استقلال اقتصادی و سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور مسئولان دماوند، با اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان‌ علی (ع)، درباره حفظ حقوق بیت‏المال افزود: امام علی (ع) در حدیثی گران‏سنگ می‏فرمایند که "اگر پاره تن من به بیت‏المال دست‏درازی کند، من قاطعانه با آن برخورد می‏کنم؛ هرچند بیت‏المال را کابین زن‏های خود قرار دهند."

علاءالدینی با اشاره به بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگران خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به واقع شبیه به یک فتوای صریح بود.

امام جمعه دماوند ادامه داد: ایشان در آن سخنرانی ارزشمند فرمودند که "پولی که از بانک‏ها گرفته می‏شود، باید در جای خود خرج شود و خرج کردن آن در جای دیگر می‏تواند آسیب‏زا باشد".

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در ادامه این بیانات فرمودند که "احترام به کارگر از آن روی باید باشد که آنها نیروهای فعال تولیدی‏های ما هستند و علاوه بر ارزش انسانی، اسلامی و شیعی که سال‏ها بدان قائل بودیم، نگاهی ویژه در زمینه تولید به این قشر در سال‌جاری وجود دارد".

 

* هلال‏احمر را باید به مردم معرفی کرد

امام جمعه دماوند همچنین با اشاره به روز هلال‏احمر، بر لزوم معرفی بیش از پیش نهاد هلال‏احمر به مردم توسط مسئولان این نهاد تاکید کرد.

علاءالدینی اظهار داشت: هلال‏احمر نهادی خدوم و ولایی است و در حال حاضر جوانان ایران اسلامی با حضوری فعال در هلال‏احمر در همه عرصه‏های یاری‏رسانی کوشا هستند.

علاءالدینی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند ضمن قدردانی از زحمات نیروهای این نهاد روز هلال‏احمر را به همه این عزیزان تبریک می‏گوید.

امام جمعه دماوند افزود: امید است تا این نهاد مهم بیش از پیش به دیگر اقشار جامعه معرفی شود تا خدمات آنها در درون جامعه نیز جلوه‏گر شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول