اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر:

حمایت از تولید ملی اولویت مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: مجلس نهم باید از تمام ظرفیت و توانایی خود برای تحقق حمایت از تولید ملی است، استفاده کند.

حمایت از تولید ملی اولویت مجلس نهم باشد

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در زمان برگزاری انتخابات در هر دوره‌ای، چه انتخابات ریاست جمهوری و یا مجلس و شوراها،‌ گروه‌بندی‌‌های سیاسی پیش از انتخابات شکل گرفته و عده‌ای با هم ائتلاف و عده‌ای رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها پیش از انتخابات طبیعی است و حتی ممکن است درگیری‌ها و اختلاف نظرهایی نیز ایجاد شود.

* اصولگرایان با هم دعوا ندارند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم ادامه داد: نقطه قوت مجلس نهم این است که هم‌چون 2 دوره گذشته اصولگرایان در آن حائز اکثریت کرسی‌های مجلس شدند.

آلیا تصریح کرد:‌ البته پیش از انتخابات رقابت سنگینی میان گروه‌های مختلف اصولگرا وجود داشت که طبیعی و تا حدی مطلوب و مفید بود.

وی خاطرنشان کرد: اما با پایان انتخابات و اعلام نتیجه آرای مردم، دیگر این رقابت‌ها معنی ندارد و باید منتخبان مردم با تمام توان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع اصولگرایان با هم دعوا ندارند و اگر رقابتی نیز بود، دیگر تمام شده است.

آلیا افزود: از امروز به بعد باید با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی مردم پذیرفته نخواهد شد.

* حمایت از تولید ملی اولویت مجلس نهم باشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم گفت: استراتژی اصلی کشور مشخص است و رهبری معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای نوروزی این موارد را به طور شفاف تبیین فرمودند.

آلیا در پایان گفت: بنابراین مجلس نهم باید از تمام ظرفیت و توانایی خود برای تحقق این برنامه که حمایت از تولید ملی است، استفاده کند.

آلیا در پایان تاکید کرد: به طور قطع این موضوع در اولویت اصلی مجلس آینده خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول