اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان خبر داد

برگزاری همایش استاندارد، ارتقاء کیفیت و بهره‎وری تولید ملی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان گفت: همایش استاندارد، ارتقاء کیفیت و بهره‎وری در تولید ملی برای نخستین بار، توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان برگزار می‎شود.

برگزاری همایش استاندارد، ارتقاء کیفیت و بهره‎وری تولید ملی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، منصور قلیچ‎لی اظهار داشت: این همایش به مناسبت روز ملی بهره‎وری و بهینه‎سازی مصرف در تاریخ 31 اردیبهشت 1391 و با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان و نیز تشکل‎های صنعتی استان برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: در این همایش کاظمی معاون نظارت بر اجرای استاندارد و سیستم‎های کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و استاندار گلستان در جمع مدعوین سخنرانی خواهند کرد.

دبیر شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان اذعان داشت: این همایش با هدف بررسی نقش استاندارد در افزایش کیفیت تولیدات و ارتقاء بهره‎وری واحدهای تولیدی و نیز تبیین طرح توسعه جامع استانداردسازی (تجا) برای واحدهای تولیدی استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‎های صنعتی استان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول