اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

نیروهای بسیجی باید برای تحقق شعار تولید ملی بکوشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: نیروهای مختلف بسیجی باید برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی بکوشند.

نیروهای بسیجی باید برای تحقق شعار تولید ملی بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیدعطاء‌الله میرکمالی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان واحدهای مقاومت ناحیه یک اراک اظهار داشت: تولید ملی رمز استقلال و خودکفایی کشور است که همه باید برای تحقق تولید ملی خود را سهیم دانسته و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان حلقه اتصال و متحد‌کننده مردم نقش بسیار مهمی در تولید ملی دارد که باید به وظیفه خود به خوبی جامه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در ادامه با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان خاطر نشان ساخت: افزایش بصیرت و مقابله آگاهانه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی امروز اصلی اساسی است که می‌طلبد نیروهای بسیجی در راستای افزایش بصیرت کوشیده و تلاش مضاعف کنند.

میرکمالی با تاکید بر اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی باید سرلوحه کار بسیجیان قرار گیرد گفت: رسیدن به اهداف متعالی نظام جز با بصیرت‌افزایی میسر نخواهد بود، داشتن بصیرت در این مقطع از انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که بی‌بصیرتی در این شرایط مهم به دین و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند.

وی ادامه داد: امروز پرداختن بسیج به فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بسیج به عنوان نهادی تاثیرگذار در جامعه باید بیش از گذشته به فعالیت‌های فرهنگی بپردازد که می‌طلبد فرماندهان پایگاه‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال تولید ملی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول