اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدی‏شهر تاکید کرد

ارتقای تولید ملی با تأسی به شهدای کارگر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهدی‏شهر گفت: ارتقای تولید ملی در سال جاری تنها با تأسی به شهدای کارگر و عزم راسخ مردم ممکن می‏شود.

ارتقای تولید ملی با تأسی به شهدای کارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‏شهر، یحیی دین‏پرور ظهر امروز در حاشیه دیدار جوانان مهدیشهری با خانواده شهید "محمدتقی ساقیان" اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: شهدای کارگر از مؤثرترین اقشار رزمندگان دوران جنگ بودند و لازم است تا در برهه کنونی یاد و خاطره آنها به خوبی پاس داشته شود.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای مهدی‏شهر نیز در این دیدار که با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهدی‏شهر صورت گرفت، گفت: ایثارگری‏های بسیجیان در دوران دفاع مقدس موجب اقتدار نظام مقدس ایران شد.

محمدتقی قادری ضمن گرامی‏داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجلیل از آنها افزود: کارگران غیور و فهیم ما در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش به‏‏سزایی را در ثبات انقلاب اسلامی ایفا کردند.

وی با اشاره به نام‏گذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: حمایت در راستای ارتقای کیفیت و کمیت تولید ملی ضروری است و این امر توسعه کشور را از هر سو به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، همچنین به همت بسیج دانش‏آموزی شاهرود، برنامه آموزش نماز در حلقه‏های صالحین واحدهای پوینده این شهرستان برگزار می‏شود.

مسئول نظام صالحین بسیج دانش‏آموزی شاهرود در این باره گفت: با هماهنگی واحد تربیت و آموزش سپاه شاهرود و با هدف ترویج آموزش صحیح نماز، بیش از 200 جلد کتابچه "آموزش نماز آسان" در حلقه‏های صالحین واحدهای پوینده توزیع شده است.

علی عامری افزود: اعضای گروه‏های تربیتی بسیج دانش‏آموزی با مطالعه این کتابچه، همزمان در چهار جلسه به آموزش نماز پرداخته و در پایان از متربیان آزمون گرفته می‏شود.

مسئول نظام صالحین بسیج دانش‏آموزی شاهرود با اشاره به اهمیت نماز گفت: با توجه به اهمیت نماز و نمازخوانی و رسالت بسیج در ترویج این موضوع، حلقه‏های صالحین آموزش نماز برای مقطع نوجوانان ابتدایی و راهنمایی در مدارس در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‏های به عمل آمده، به نفرات برتر این حلقه‏ها در فراگیری صحیح نماز، هدایایی از طرف بسیج دانش‏آموزی تقدیم می‏شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول