اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت مقام معلم

27 معلم نمونه شهرستان قروه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در بزرگداشت مقام معلم از 27 معلم نمونه شهرستان قروه در مراسمی تجلیل شد.

27 معلم نمونه شهرستان قروه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این آیین که عصر امروز در قروه برگزار شد، مشاور فرهنگی فرماندار قروه با بیان اینکه گرامیداشت مقام شامخ معلم فرصتی بزرگ برای تأمل در حوزه معرفت است، گفت: تجلیل و تکریم از مقام والای معلم به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام مجید طاهری تلاش در زمینه کسب دانش، تجربه و باورهای دینی را از مهم‌ترین وظایف معلمان عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش معلمان در تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی تجلیل از مقام معلم باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی با یادآوری اینکه توسعه کشور در گرو تلاش معلمان است، گفت: یک معلم شریف، هدفمند و برنامه‌دار را هیچ چیزی جز دیدن ثمره زحماتش که همانا پرورش انسان‌های خلاق و دین باور در صحنه اجتماع است، راضی نمی‌کند.

امام جمعه دلبران تصریح کرد: توجه به ابعاد مختلف انضباط اجتماعی، نظم و امنیت عمومی، رعایت حقوق دیگران و استحکام پیوند دین و اجتماع در سیره عملی معلمان نهفته است که جامعه این انتظار را از آنها نیز دارد.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: با افزایش جایگاه معنوی معلمان در جامعه رسالت فرهنگیان سنگین‌تر شده که امیدواریم با درک این موقعیت بتوانیم بیش از گذشته در مسیر تعلیم و تربیت گام‌های موثری برداریم.

هاشم ناظمی‌جلال مدیر آموزش و پرورش قروه هم در این مراسم با اشاره اینکه 203 نفر از معلمان این شهرستان در گروه‌های 27 گانه آموزشی، مدارک خود را به ستاد بزرگداشت مقام معلم ارسال کرده بودند، گفت: از این تعداد 27 نفر به عنوان نمونه شهرستانی و 2 نفر به عنوان نمونه استانی برگزیده شدند.

وی افزود: در حال حاضر 2 هزار و 242 فرهنگی، مشغول تعلیم و تربیت 21 هزار و 533 دانش‌آموز در شهرستان قروه هستند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول