اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جمعیت هلال احمر

نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته جمعیت هلال احمر، نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات و تجهیزات در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌های ستاد برگزاری هفته هلال احمر و نودمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال با شعار صلح و دوستی، برای همه و برای همیشه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از 18 تا 24 اردیبهشت هفته هلال احمر محسوب می‌شود، افزود: برنامه‌های این هفته از 15 اردیبهشت ماه (امروز) با عنوان ایمان و ایمنی در مرکز علمی و کاربردی شهر ابهر با اجرای آموزش‌های همگانی از طریق توزیع بروشور و کتابچه آموزشی در شعب جمعیت هلال احمر و همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نشست خبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر همزمان با 16 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داد: همزمان با 18 اردیبهشت ماه سال جاری که با عنوان زندگی به رنگ صلح، نامگذاری شده است نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات و تجهیزات، نمایشگاه توانبخشی، نمایشگاه آموزشی و پژوهشی و برگزاری مانور درمان اضطراری در روستای ماری از برنامه‌های این روز است که توسط مرکز علمی و کاربردی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز 19 اردیبهشت به عنوان همراهان مهر و دوستی یادآور شد: همایش اعطای درجه به امدادگران استان زنجان از سوی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه 20 اردیبهشت ماه با عنوان امداد گران آماده نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد:‌ برگزاری مانور درمان با همکاری معاونت بهداشت، مانور درمان و توانبخشی با همکاری معاونت داوطلبان در راستای شناسایی منطقه محروم و نوع نیازمندی‌ها و مانور تخلیه اضطراری از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی از نامگذاری 21 اردیبهشت ماه با عنوان یاد یاران هلال از سوی امور بانوان استان خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تاب‌آوری ویژه بانوان عضو و شغل با موضوع ارائه راهبردهای صبر و تحمل و اسوه دینی از برنامه‌های این روز است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نامگذاری 22 اردیبهشت با عنوان انتخابی برای همه یادآور شد: سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در این روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز 23 اردیبهشت با عنوان فرشتگان نجات همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: مانور اضطراری در مدارس و اماکن عمومی شعبه طارم با همکاری معاونت امداد و نجات و معاونت داوطلبان از برنامه های این روز است.

عزیزی از برگزاری مانور امداد روستایی با همکاری معاونت امداد و نجات استان و معاونت داوطلبان در این روز خبر داد و یادآور شد: این روز با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی شعبه خرم‌دره برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم استان زنجان با هدف ارائه آموزش‌ها و خدمات امدادی با همکاری معاونت جوانان استان بیان داشت: این برنامه از سوی شعبه خدابنده برگزار می‌شود.

وی از ارائه خدمات فیزیوتراپی، کار درمانی، شنوایی و گفتار درمانی رایگان همزمان با 18 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: ارائه تخفیف در خدمات ارتوپدی فنی، پروتز، ارتز و کفش طبی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی خونگیری با همکاری سازمان سازمان انتقال خون استان در ماهنشان برای اعضا و داوطلبان جمعیت از برنامه‌های 18 اردیبهشت عنوان کرد و گفت: دیدار با امام جمعه زنجان با حضور مسئولان، منتخبان و اعضای فعال جمعیت هلال احمر همزمان با 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول