اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

درمانگاه عمومی هلال احمر قزوین تخصصی می‌شود

خبرگزاری فارس: به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین درمانگاه عمومی هلال احمر قزوین تا هفته آینده به درمانگاه تخصصی تبدیل می‌شود.

درمانگاه عمومی هلال احمر قزوین تخصصی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین درویشی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: درمانگاه عمومی هلال احمر قزوین که اواخر آذر ماه سال گذشته افتتاح شده بود طی چند روز آتی به درمانگاه تخصصی با تخصص‌های جراحی عمومی، قلب، داخلی، اطفال و زنان و زایمان تبدیل می‌شود.

درویشی با بیان اینکه این درمانگاه در بخش عمومی نیز همچنان بیماران را پذیرش می‌کند، افزود: برخی از بخش‌های تخصصی درمانگاه یاد شده، هم‌اینک کار خود را آغاز کرده‌اند و به مراجعان خدمات‌دهی می‌کنند.

درویشی با بیان اینکه برای گرامیداشت این هفته در استان قزوین تعداد 30 برنامه از سوی این نهاد در نظر گرفته شده است، افزود: در این هفته مانور درمان اضطراری در روستاهای محروم استان برگزار می‌شود و طی آن گروهی به همراه پزشک و مربی با حضور در این محل‌ها، بیماران را پذیرش کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص و یا پزشکان مرکز استان ارجاع می‌دهند.

وی اجرای مانور تخلیه اضطراری در مدارس و اماکن عمومی، فرود تیم نجات جمعیت هلال احمر از برج آسمان تربیت بدنی قزوین، حضور کارکنان، امدادگران، اعضا و داوطلبان جمعیت جوانان هلال احمر در گلزار شهدا، بازدید مسئولان این نهاد از خانواده شهدا در طول این هفته، برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به مناسبت تلاقی با این ایام و اجرای مانور تخلیه اضطراری در حوزه علمیه از سوی طلبه‌های عضو کانون هلال احمر حوزه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اذعان کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان قزوین که به صورت سالانه برگزار می‌شود، امسال نیز در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه برای انتخاب شورای اجرایی جمعیت هلال احمر به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول