اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر تفرش:

کانون جوانان هلال‌احمر فرمهین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفرش از فعال‌سازی کانون جوانان شهرستان فرمهین به مناسبت هفته هلال‌احمر خبر داد.

کانون جوانان هلال‌احمر فرمهین راه‌اندازی می‌شود

مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته هلال‌احمر نامگذاری شده که در این هفته ویژه‌برنامه‌‌‌هایی توسط این جمعیت در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی کانون جوانان و خانه داوطلبان شهرهای فرمهین و خنجین از مهم‌ترین برنامه‌های هفته هلال‌احمر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفرش ادامه داد: دیدار با مسئولان محلی، فرماندار و امام جمعه شهرستان، بازدید از کانون دانشجویی هلال‌احمر تفرش، عملیاتی شدن پروژه ساختمان اداری جمعیت، شرکت در نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌ها، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای امدادگر جمعیت و برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ویژه برنامه روز زن از دیگر برنامه‌های این جمعیت در این هفته است.

حسین‌جمال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گفت: هم‌اکنون هزار و 850 نفر در این شهرستان از شرایط لازم برای شرکت در این انتخابات برخوردارند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون هفت نفر برای نامزدی در شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد شش نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اجرایی دو نفر به عنوان عضو اصلی و علی‌البدل بازرسی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول