اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان خبر داد:

ثبت‌نام 13 نامزد برای انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردستان گفت: 13 نفر به عنوان نامزد شورای اجرایی و بازرسین انتخابات در جمعیت هلال‌احمر اردستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 13 نامزد برای انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، منصور خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌زمان با سراسر کشور در تاریخ جمعه 22 اردیبهشت‌ماه انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: به منظور نهادینه کردن مشارکت حداکثری اعضای داوطلبان در جمعیت هلال‌احمر و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های انتخابات مجامع هلال‌احمر هر چهار سال یک بار به دلیل انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسان هلال‌احمر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این انتخابات که به طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اعضاء و داوطلبان با آرای خود نامزدان واجد شرایط ثبت‌نام شده را از بین داوطلبان برای مدت چهار سال به عنوان شورای اجرایی و بازرسان هلال‌احمر اردستان انتخاب می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان با بیان اینکه در این انتخابات 13 نفر به عنوان نامزد شورای اجرایی و بازرسان ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین این افراد چهار نفر به عنوان عضو اصلی شورای اجرایی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل و یک نفر به عنوان عضو اصلی بازرسی و یک نفر دیگر نیز به عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب می‌شوند.

خانی اضافه کرد: در این شهرستان تعداد یک هزار و 704 نفر اعضا، داوطلبان و امدادگران واجد شرایط رأی دادن وجود دارند که دعوت‌نامه و کارت شرکت در انتخابات نیز برای آنها ارسال می‌شود.

وی از جمله اقدامات مهم انجام شده توسط شوراهای اجرایی و بازرسان را تصویب بودجه سالیانه جمعیت، مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کلان و کمک در اداره امور جمعیت نام برد و گفت: در حال حاضر ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت با تشکیل جلسات متعدد و بررسی جوانب کار، آمادگی اجرایی این انتخابات را دارند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول