اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد

مشارکت 1.5 میلیون نفری در انتخابات هلال احمر

خبرگزاری فارس: مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر با اعلام اینکه حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در کشور در انتخابات هلال احمر شرکت می‌کنند از آمادگی هلال احمر نوشهر برای برگزاری انتخابات مجامع جمعیت خبر داد.

مشارکت 1.5 میلیون نفری در انتخابات هلال احمر

احمد قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر اظهار داشت: بر اساس اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحقق اصل مشارکت در راستای خدمات داوطلبانه، انتخابات شورای اجرایی و بازرس هلال احمر همزمان با سراسر کشور در هفته هلال احمر در نوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات شورای اجرایی و بازرس حاصل طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای زمانبندی این پروژه بزرگ است و همانند وزارت کشور دارای  فرایندهای خاص خود است.

رئیس ستاد اجرایی این انتخابات ابراز داشت: تشکیل ستاد اجرایی انتخابات، هیئت نظارت، پروسه ثبت نام از کاندیداها، بررسی صلاحیت‌های آنان توسط هیئت اجرایی و نظارت انتخابات، چاپ تعرفه آرا از جمله فرایندها و ویژگی‌های این انتخابات است.

این مسئول ادامه داد: تبلیغات کاندیداها در زمان معین و قانونی خود انجام می‌شود و در روز جمعه 22 اردیبهشت 91 همزمان با سراسر کشور انتخابات برگزار می‌شود.

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در سطح کشور در این دوره از انتخابات شرکت می‌کنند تا نمایندگان خود را در کشور، استان و شهرستان انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات11 کاندیدا از اقشار مختلف جامعه همچون پزشک، کارمند، فرهنگی، وکیل و روحانی حضور دارند.

قزوینی همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط را در برگزاری این انتخابات مهم توصیف کرد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول