اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن زمان ثبت‌نام داوطلبان هلال احمر

بررسی شرایط داوطلبان انتخابات در هلال احمر گچساران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: همزمان با پایان یافتن زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجمع هلال احمر گچساران، بررسی شرایط این داوطلبان در ستاد اجرایی انتخابات هلال احمر این شهرستان آغاز شده است.

بررسی شرایط داوطلبان انتخابات در هلال احمر گچساران آغاز شد

سید ابوالفتح بهنامیان پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نهادینه شدن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین در هلال احمر از اهداف مهم برگزاری انتخابات شورای اجرایی هلال احمر است.

* ثبت‌نام 20 کاندیدا برای حضور در رقابت انتخاباتی مجمع هلال احمر گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران بسترسازی برای حضور حداکثری و مؤثر افراد فرهیخته در تصمیم‌گیری‌های جمعیت هلال ‌احمر را از دیگر اهداف مهم برگزاری این انتخابات ذکر کرد.

بهنامیان با اشاره به اتمام زمان ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات مجمع هلال احمر گچساران تصریح کرد: بررسی مدارک و احراز شرایط حضور در شورای اجرایی بازرسی توسط ستاد اجرایی شهرستان آغاز شده است.

وی با تشریح روند برگزاری انتخابات مجمع هلال احمر گچساران افزود: پس از بررسی سوابق و مدارک، ستاد اجرایی ثبت‌نام‌کنندگان را در جریان نتایج قرار می‌دهد.

بهنامیان خاطرنشان کرد: افرادی که از نظر ستاد اجرایی رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند از تاریخ پنجم اردیبهشت تا هفتم اردیبهشت ماه جاری اعتراض خود را به هیئت نظارت مستقر در هلال احمر گچساران اعلام کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 20 کاندیدای حضور در انتخابات مجمع هلال احمر گچساران بیان داشت: روز 16 اردیبهشت اسامی نهایی نامزد‌های انتخابات هلال احمر گچساران اعلام می‌شود.

بهنامیان از ثبت‌نام داوطلبان فرهیخته و صاحب‌نظر برای سومین انتخابات مجمع هلال احمر گچساران خبر داد و گفت: سه نفر از اعضای شورای اجرایی کنونی هلال احمر گچساران نیز در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

* تبلیغات انتخاباتی کاندیداها از 17 اردیبهشت جاری آغاز می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران یادآور شد: پس از اتمام بررسی صلاحیت و شرایط کاندیداها و اعلام کاندیداهای واجد شرایط برای حضور در سومین انتخابات مجمع هلال احمر گچساران، کاندیدا‌ها می‌توانند از 17 تا 21 اردیبهشت جاری تبلیغات خود را انجام دهند.

بهنامیان افزود: این انتخابات برای سومین دوره در روز 22 اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در گچساران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری این انتخابات در گچساران انجام شده است، افزود: مشکلی در راستای اجرای این انتخابات وجود ندارد.

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: تعیین، تصویب برنامه‌ها و بودجه‌های اختصاصی به جمعیت هلال احمر، تدوین و تصویب آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جمعیت هلال احمر از اساسی‌ترین وظایف اعضای مجمع هلال احمر است.

بهنامیان تدوین برنامه‌های کلی جمعیت هلال‌احمر و ارائه آن به مجمع، تنظیم برنامه و بودجه و ترازنامه‌های سالانه و ارائه آن به مجمع شهرستان و تدوین راهکارهای لازم برای اجرای مصوبات شهرستان را از دیگر وظایف و اختیارات شورای اجرایی هلال‌ احمر عنوان کرد.

وی گفت: تمامی داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر گچساران حق رأی و شرکت در این انتخابات را دارند.

بهنامیان با اشاره به فراخوانی اعضای جمعیت هلال احمر گچساران برای حضور در این انتخابات یادآور شد: تلاش مجموعه عوامل برگزاری انتخابات شورای اجرایی گچساران حضور حداکثری همه اعضای هلال احمر گچساران برای شرکت در انتخابات است.

به گزارش فارس، انتخابات مجمع هلال احمر هر چهار سال یک‌بار برگزار شده که در گچساران با رأی اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان، چهار نفر به عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر هم به عنوان بازرس در این شورا انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول