اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از یک تصمیم بی‌سر و صدا

تودیع یک شبه سرپرست هلال‌احمر استان قزوین

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین بی‌سر و صدا و بدون هماهنگی با مدیران استانی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

تودیع یک شبه سرپرست هلال‌احمر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روز گذشته، مراسم تودیع محمد حیاتی، سرپرست سابق جمعیت هلال احمر استان قزوین در سکوت کامل خبری و بدون حضور مسئولان استانی برگزار شد و محمد حیاتی بدون حضور دوربین‌های صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان قزوین پس از 32 ماه جای خود را به درویشی داد.

گفتنی است حیاتی به علت بازنشستگی از این سمت تودیع شد ولی عدم حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان نیز نشانه یک شبه بودن این تصمیم است.

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس نهم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون این تودیع اظهار کرد: روز گذشته بدون هماهنگی مدیران استان قزوین در مراسمی محمد حیاتی سرپرست سابق جمعیت هلال احمر قزوین تودیع و حسین درویشی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر قزوین معارفه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی با بیان اینکه اول اردیبهشت ماه با دریافت یک پیامک از تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین با خبر شده است، گفت: با مطلع شدن از این خبر تعجب کردم و علت تودیع ایشان را جویا شدم که ظاهراً بازنشسته شدن ایشان علت اصلی این تودیع بوده است.

وی بیان کرد: این تودیع و معارفه بدون هماهنگی مدیران ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قزوین اتفاق افتاده است.

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس نهم افزود: برای اینکه مدیران و مسئولان ارشد استانی نتوانند در این تودیع و معارفه تصمیمی بگیرند این تودیع و معارفه در سکوت خبری و بدون اطلاع مسئولان استانی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: ما با نحوه تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر قزوین مخالف هستیم چرا باید این تودیع بدون هماهنگی مدیران استان صورت گیرد و در عرض یک روز، مدیران استان با اطلاع شوند.

حسینی اضافه کرد: بهتر بود یک هفته قبل از تودیع سرپرست هلال احمر قزوین در این باره مطلع می‌شدیم و در مورد تودیع ایشان تصمیم‌گیری خوبی می‌کردیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حیاتی، سرپرست سابق جمعیت هلال احمر قزوین از مدیران جانباز و پزشک فعال استان بود بنابراین با اینکه به نحوه تودیع ایشان معترض بودم اما در این تودیع و معارفه شرکت ‌کرده و از نزدیک از خدمات چشم‌گیر وی در طول دوران خدمتش تشکر ‌کردم.

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس نهم بیان کرد: علت اینکه چرا این تودیع بدون هماهنگی مدیران ارشد استانی و در سکوت خبری برگزار شده، مشخص نیست.

وی اظهار کرد: سرپرست جدید جمعیت هلال احمر قزوین از مدیران خوب و فعال است و با معارفه ایشان مخالفتی نداریم ولی از نحوه برگزاری تودیع و معارفه مخالف هستیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول