اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد

امضای 5 تفاهم‌نامه با موسسات خیریه و مردم نهاد در هفته هلال احمر

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: پنج تفاهم‌نامه با موسسات خیریه و مردم نهاد از جمله موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع)، جامعه بسیج پزشکی و ... در هفته هلال احمر منعقد خواهد شد.

امضای 5 تفاهم‌نامه با موسسات خیریه و مردم نهاد در هفته هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر حسین علیمردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته هلال احمر و صلیب سرخ گفت: در راستای استفاده از ظرفیت منابع استانی در روستا‌ها و بخش‌ها تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران کشور برای ایجاد خانه‌های داوطلبی امضا شده است.

وی افزود: خانه‌های داوطلبی در سه فاز بخشداری، دهستان و روستاهای بزرگ نسبت به مسائل امدادی با استفاده از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر در این مراکز آماده‌سازی می‌شوند.

علیمردانی افزود: در بحث تاسیس خانه‌های روستایی پنج مسجد بزرگ از جمله مسجد اهل بیت و شهدا به عنوان خانه داوطلب در نظر گرفته شده و دو مسجد بزرگ و تاثیرگذار از جمله امام هادی(ع) و تکیه بزرگ در دستور کار برای ایجاد خانه داوطلب قرار دارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: پنج تفاهم‌نامه در هفته هلال احمر با موسسات خیریه و مردم نهاد از جمله موسسه خیریه ابوالفضل، جامعه بسیج پزشکی و... منعقد خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین بحث اهدای خون در روستاها، مساجد، ادارات، کارخانجات، کارکنان جمعیت هلال احمر، داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت در این طرح با همکاری سازمان انتقال خون مشارکت خواهند داشت.

علیمردانی خاطرنشان کرد:‌ برپایی نمایشگاه، جذب و سازماندهی پزشکان و پیراپزشکان مستقر در مراکز بهداشتی، درمانی و دانشگاه‌های پزشکی به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های آنها به نفع محرومین و حضور در برنامه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر در هفته هلال احمر است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول