اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان اعلام کرد

پیش‌بینی مشارکت 70 درصدی در انتخابات مجامع هلال‌احمر کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان گفت: پیش‌بینی‌ می‌کنیم 70 درصد از مردم استان مانند همیشه که در برنامه‌های عمومی و مختلف نظام حضوری فعال داشته‌ و در این برنامه نیز حضوری چشمگیر داشته باشند.‌

پیش‌بینی مشارکت 70 درصدی در انتخابات مجامع هلال‌احمر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، کاووس محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه منطقه‌ای ستادهای اجرایی جنوب و جنوب شرق استان کرمان در شهرستان جیرفت جمعیت هلال‌ احمر را یک نهاد مردمی خواند و اظهار داشت: این نهاد با مشارکت مردم به جایگاه خوبی دست پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر مردم با حمایت و نظارت خود از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استقبال کنند، قطعاً به جایگاه شایسته خود در سطح جهان دست می‌یابد.

محمودی راه رسیدن به این هدف را مشارکت جدی مردم ذکر و تصریح کرد: حضور در انتخابات مجامع یکی از کانال‌های مشارکت مردم در برنامه‌های این جمعیت است.

وی زمان برگزاری این انتخابات را هر چهار سال یک بار عنوان کرد و ابراز داشت: بیش از 90 هزار نفر عضو فعال جمعیت برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

محمودی بیان داشت: مرحله اول این انتخابات که ثبت ‌نام، تکمیل پرونده و ورود در سایت جمعیت هلال‌احمر و مرحله دوم آن نیز که ثبت مدارک و فعالیت‌های این 90 هزار نفر بوده به خوبی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه به افرادی که قصد دارند، عضو شورای اجرایی هر شهرستان شوند، اطلاع‌رسانی شده است، گفت: در همین راستا بیش از 229 نفر در 16 شهرستانی که انتخابات برگزار می‌شود، ثبت ‌نام کرده‌اند.

محمودی عنوان کرد: پس از اینکه ستادهای اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات نیز این افراد را تأیید کنند به مدت پنج روز تبلیغات در مکان‌های وابسته به جمعیت هلال‌احمر انجام می‌گیرد.

وی زمان برگزاری این انتخابات را 22 اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و اذعان داشت: تلاش کرده‌ایم در تمام شهرستان‌ها جلسه‌های منطقه‌ای برگزار کنیم.

محمودی خاطر نشان کرد: بر همین اساس امروز نیز جلسه منطقه‌ای ستادهای اجرایی جنوب و جنوب شرق استان کرمان که شامل شهرستان‌های منوجان، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت و بم می‌شود در شهرستان جیرفت تشکیل شده است.

وی افزود: ستاد اجرایی هر شهرستان متشکل از رئیس و دو نفر از کارمندان جمعیت هلال‌احمر شهرستان و یک عضو فعال به انتخاب شورای اجرایی دوره قبل است.

محمودی تصریح کرد: در این جلسه اخذ گزارش کار افراد شرکت‌کننده، ارائه برنامه‌های خود و نظرخواهی برای اقدامات انجام شده و مشکلات آن انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور اندیشیده شده است، ابراز داشت: امیدواریم، همان‌گونه که در تمام برنامه‌های اجرا شده در سطح استان از جایگاه خوبی برخوردار بودیم در این کار بزرگ نیز موفق شویم.

محمودی بیان داشت: پیش‌بینی‌ می‌کنیم، بیش از 70 درصد از هم‌استانی‌ها مانند همیشه که در برنامه‌های عمومی و مختلف نظام مقدس جمهوری حضوری فعال داشته‌ در این برنامه نیز حضوری چشمگیر داشته باشند.‌

وی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان دانست و گفت: از همه اعضای جمعیت که کارت دعوت و حضور در انتخابات را دریافت کرده‌‌اند برای شرکت در این انتخابات دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه تمام مکان‌ها برای برگزاری انتخابات مشخص شده است، عنوان کرد: افرادی که در این رقابت پیروز می‌شوند، باید در برنامه‌های مشارکتی که برگزار می‌شود، حضور یافته و نظارت و حمایت داشته باشند.

وی افراد منتخب شوراهای اجرایی را به عنوان اتاق فکر جمعیت هلال‌احمر دانست و اذعان داشت: این افراد باید تلاش کنند تا جایگاه این نهاد را در سطح شهرستان‌ها، استان و کشور ارتقا دهند.

به گزارش فارس 64 نفر در 16 شورای اجرایی جمعیت‌های هلال‌احمر استان کرمان در سومین دوره انتخابات مجامع این نهاد انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول