اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح ساختمان امدادی جمعیت هلال ‌احمر میاندوآب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: افتتاح ساختمان امدادی جمعیت هلال ‌احمر میاندوآب و درمانگاه شبانه‌روزی سلماس از مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح در هفته هلال‌احمر استان است.

افتتاح ساختمان امدادی جمعیت هلال ‌احمر میاندوآب

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور فتاح ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت:   22 اردیبهشت‌ماه با عنوان" انتخابی برای همه " نامگذاری شده است؛ در این روز سومین دوره انتخابات مجامع اجرایی شورای جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این انتخابات رایانه‌‌ای است، تصریح کرد: از 6 ماه گذشته مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه این انتخابات در هفته هلال ‌احمر برگزار می‌شود، افزود: نهادینه‌کردن مردم در ارکان مدیریتی هلال ‌احمر از اهداف مهم برگزاری این انتخابات است.

زینال‌پور فتاح با بیان اینکه این انتخابات در تمام شعبه‌های تابعه استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این راستا هیئت اجرایی و نظارت تعیین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: واجدان شرایط شرکت‌کننده در این انتخابات 50هزار نفر از اعضا و داوطلبان هلال‌احمر استان هستند که حق شرکت در انتخابات را دارند.

زینال‌پور فتاح ادامه داد: افتتاح ساختمان امدادی جمعیت هلال ‌احمر میاندوآب، درمانگاه شبانه‌روزی سلماس و مرکز کنترل عملیات استان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح برای هفته هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی هستند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز کنترل عملیات استان خاطرنشان کرد: این مرکز محل استقرار سامانه مخابراتی 147 جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی است.

این مسئول تصریح کرد: با استقرار این سامانه مسافران می‌توانند در هر نقطه از آذربایجان‌غربی با این سامانه تماس گرفته و درخواست کمک‌های مورد نیاز خود را از جمعیت هلال‌ احمر مطالبه کنند.

زینال‌پور با بیان اینکه در بحث GPS خودروهای امدادی جمعیت هلال ‌احمر به 60 آمبولانس و خودرو مجهز شده است، گفت: در این راستا شاهد کنترل مرکزی سوانح و حوادث خواهیم شد.

وی برگزاری مانور امداد و نجات، دیدار با خانواده شهدا، جشن غنچه‌های هلال ‌احمر، رژه تجهیزات جمعیت هلال ‌احمر آذربایجان‌غربی، برگزاری مانور امداد و نجات بانوان طلاب خوی و تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته هلال ‌احمر آذربایجان‌غربی برشمرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول