اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان قم:

سهیل، پردیس، بیت المقدس و هلال احمر به نیمه نهایی صعود کردند

خبرگزاری فارس: دیدارهای مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان استان قم با صعود چهار تیم مدعی به مرحله نیمه نهایی پایان یافت.

سهیل، پردیس، بیت المقدس و هلال احمر به نیمه نهایی صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان در استان قم با حوادث و اتفاقاتی تلخ و شیرینی همراه بود و بعد از جدال 16 تیم مدعی در آغاز رقابت‌ها، اکنون جمع تیم‌های مدعی به چهار تیم رسیده است.

در واقع بعد از رقابت تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ رده سنی پیشکسوتان فوتبال استان قم، هشت تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند و تلاش خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی از سر گرفتند.

اگر چه جمع شدن پیشکسوتان فوتبال قم در کنار یکدیگر به بهانه برگزاری رقابت‌های لیگ پیشکسوتان اتفاق خوشایندی بود و بسیاری از آنها بعد از سال‌ها دوستان و رفقای قدیمی خود را در این مسابقات ملاقات می کردند، اما متاسفانه درگذشت مرحوم حسین نیکوبیان یکی از حوادث تلخ این رقابت‌ها بود.

در روز پایانی مرحله دوم رقابت‌های لیگ رده سنی پیشکسوتان فوتبال استان قم، امروز دو مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که طی آن تیم هلال احمر از سد مبتکر گذشت و دیدار حساس رقبای سنتی یعنی سهیل و میلادی به تساوی انجامید.

در مسابقه تیم‌های فوتبال هلال احمر قم و پیشکسوتان مبتکر که جدالی بر سر کسب یکی از سهمیه‌های صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم بود، هلال احمری‌ها موفق‌تر عمل کرده و حریف خود را در دیداری که چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، با نتیجه سه بر یک شکست دادند تا یکی از صعود کننده‌ها به نیمه نهایی لقب بگیرند.

اما جدال رقبای همیشه مدعی یعنی تیم‌های فوتبال پیشکسوتان سهیل و میلادی که از قضا از رقیبان سنتی فوتبال قم نیز محسوب می‌شوند و جایگاه آنها در ذهن علاقمندان به فوتبال همانند موقعیت استقلال و پرسپولیس است، با تساوی و تقسیم امتیازها همراه بود.

در این مسابقه که با حضور بازیکنان مطرح دو تیم و در حضور علاقمندان پرتعداد حاضر در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، چهار بار توپ مسابقه از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت تساوی دو بر دو میلادی و سهیل در پایان رقابت نزدیک آنها رقم خورد.

در سه دیدار برگزار شده روز قبل نیز هلال احمر و میلادی به تساوی یک بر یک رسیده بودند، سهیل دو بر یک تیم مبتکر را شکست داده بود و تیم بیت المقدس نیز برابر پردیس نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو کسب نکرده بود.

بدین ترتیب در پایان مسابقات مرحله دوم لیگ پیشکسوتان فوتبال استان قم که به عنوان گرامیداشت ایام فاطمیه برگزار شد، تیم‌های فوتبال پیشکسوتان سهیل، پردیس، بیت المقدس و هلال احمر به بازی‌های مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول