اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر خراسان شمالی:

جسد غرق شده در سد شیرین‌دره با مشارکت هلال‌احمر پیدا شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: جسد غرق شده جوانی در سد شیرین‌دره با مشارکت هلال‌احمر و آتش‌نشانی بجنورد بیرون کشیده شد.

جسد غرق شده در سد شیرین‌دره با مشارکت هلال‌احمر پیدا شد

یزدان اعظمی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در اول ماه جاری به جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گزارش داده شد که جوانی 24 ساله در سد شیرین دره بجنورد غرق شده است، اظهار داشت:‌ پیروی این گزارش یک اکیپ از هلال‌احمر استان متشکل از پنج غواص و سه نجات‌گر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در روز نخست به خاطر اینکه محل غرق شدن جوان دقیقاً مشخص نبود، جستجوهای غواصان به روز بعد موکول شد.

اعظمی‌فرد با اشاره به وسعت بالای سد شیرین‌دره تصریح کرد: به خاطر اطلاعات روشن و درستی که از سوی همراهان این جوان غرق شده باید داده می‌شد صورت نگرفت، در روز دوم نیز جستجوها در اعماق مختلف این سد انجام شد اما جسدی یافت نشد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با استانداری به منظور کشف جسد جوان غرق شده و ضرورت همکاری همراهان این جوان، اظهار داشت:‌ محدوده غرق شدن این جوان معلوم و در روز آخر اکیپ آتش نشانی نیز به اکیپ هلال‌احمر استان ملحق و در این راستا جستجوهای مشترکی برای کشف جسد آغاز شد.

به گفته مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، نهایتاً در روز سوم از غرق شدن این جوان، اکیپ‌های غواصی هلال‌احمر و آتش نشانی مشترکا این جسد را در پایین‌ترین عمق سد یافته و تحویل خانواده وی کردند.

به گزارش فارس، اعظمی‌فرد یادآور شد: مدیرعامل و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر این استان نیز در محل حاضر و روند جستجو برای یافتن جسد این جوان را از نزدیک پیگیری می‌کردند.

وی تصریح کرد: در گذشته نیز چندین مورد غرق‌شدگی در همین سد با عملیات مشترک هلال‌احمر و آتش نشانی منجر به کشف جسد شد.

چهار جوان برای ماهیگیری در اطراف سد شیرین‌دره حاضر و شب را در همان جا اطراق کرده که به دلایل نامعلوم یکی از آنان غرق می‌شود.

سد شیرین دره در 65 کیلومتری شمال غربی بجنورد قرار گرفته است. تاکنون چند مورد غرق‌شدگی در سد  شیرین دره گزارش شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول