اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر استان مرکزی:

هلال‌احمر بهترین مکان برای کمک به همنوعان است

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به وظایف و رسالت تعریف شده بهترین مکان برای تجمیع اقدامات داوطلبانه و کمک به همنوعان است.

هلال‌احمر بهترین مکان برای کمک به همنوعان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی محمدرضا زمانی در مجمع خیرین جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با تاکید بر نقش و جایگاه تاثیرگذار خیرین در جمعیت هلال‌احمر گفت: اساس فعالیت در جمعیت هلال‌احمر بر مبنای اقدامات داوطلبانه متمرکز است که نقش خیرین و نیکوکاران در این فرآیند کاملا تعریف شده است.

وی افزود: درهای جمعیت هلال‌احمر به روی تمامی خیرین و نیکوکاران و داوطلبان عزیز همیشه باز است و استفاده بهینه از ظرفیت عظیم و سخاوتمندانه خیرین در دستور کار جمعیت هلال‌احمر استان قرار دارد.

معاون داوطلبان جمعیت استان تشکیل مجمع خیرین هلال‌احمر را فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به این جمعیت عنوان کرد و گفت: خیرین پشتوانه محکمی برای جمعیت هلال‌احمر به شمار می‌روند و برنامه‌ریزی و امکان‌سنجی برای استفاده از این ظرفیت مهم و موثر سیاست راهبردی جمعیت هلال‌احمر در سطح کلان است.

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی همچنین از دیدار استاندار مرکزی با کارکنان جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

بر اساس این گزارش علی‌اکبر شعبانی‌فرد استاندار مرکزی با قدردانی از اقدامات بشردوستانه و مشارکت در برنامه‌های امداد و نجات در کشورهای مختلف دنیا توسط اعضای جمعیت هلال‌احمر کشورمان گفت: این اقدامات برای تسکین آلام بشری بسیار ارزشمند است و عملکرد جمعیت هلال‌احمر در کمک به انسان‌های دردمند قابل تقدیر و ستایش است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول