اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رامند تأکید کرد

غلبه بر زیاده‌خواهی‌ دشمن با حضور مداوم در عرصه جنگ نرم

خبرگزاری فارس: بخشدار رامند گفت: اگر بخواهیم بر زیاده‌خواهی‌های دشمن غلبه کنیم، باید حضور مداومی در عرصه جنگ نرم داشته باشیم.

غلبه بر زیاده‌خواهی‌ دشمن با حضور مداوم در عرصه جنگ نرم

محمد درزی‌رامندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان در جامعه مظهر اقتدار فرهنگی کشور هستند، اظهار کرد: باید زمینه‌ای را در جامعه آماده کرد که هر جوان ایرانی به راحتی بتواند به منابع اسلامی و دینی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های فراوانی در دو سال گذشته برای احیا و گسترش معارف اسلامی و اعتقادی در این بخش صورت گرفته است، تصریح کرد: همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور در این زمینه بسیار برجسته و پررنگ بوده است.

درزی‌رامندی با بیان اینکه یکی از درخواست‌های همیشگی ما از مسئولان آموزش و پرورش تقویت برنامه‌های اجتماعی و هنری در سطح مدارس است، عنوان کرد: باید این دغدغه را داشته باشیم که نوجوانان و دانش‌آموزان امروز چه مسیر و چه هدفی را برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی پیش گرفته‌اند.

وی بیان کرد: خانوده‌ها و والدین موظف‌اند نقش خود را برای نظارت بر فرزندان بیشتر کنند تا زمینه جلوگیری از کج‌روی و به انحراف کشیده شدن جوانان و نوجوانان مهیا شود.

بخشدار رامند با بیان اینکه امروز دیگر نباید توقع داشت که با عدم برنامه‌ریزی و سستی بتوان کاری و یا حرکتی را به سمت جلو هدایت کرد، افزود: قطعا عرصه ایجاب می‌کند که هرگز فعالیتی بدون برنامه و طرح قبلی صورت نپذیرد، زیرا ممکن است آن اقدام و یا طرح فرهنگی به شکست کشیده شود.

درزی‌رامندی ادامه داد: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌ها و امید‌های موفق کشور وظیفه دارند که از دانش و عمر خود تا رسیدن به مرحله اقتدار و عزت‌آفرینی برای کشور بهره‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: چه لزومی دارد در برخی از کانون‌ها و ستادهای فرهنگی کشور تمام اعتبارات هزینه شود و بسیاری از مناطقی که نیازمند اعتبارات و بودجه برای انجام طرح‌های فرهنگی هستند، بودجه‌ای برای آن‌ مناطق لحاظ نشود.

درزی‌رامندی تشریح کرد: برپایی محافل فرهنگی و هنری، ایجاد ایستگاه‌های نشاط در مدارس، حضور در مراسمات مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح بخش رامند، دیدار با خانوداه‌های سرافراز شهدا و ایثارگران، اجرای کلاس‌های توجیهی و تقویتی برای بانوان، تعامل و همکاری با شهرداری و مؤسسات فرهنگی سطح شهرستان بویین‌زهرا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بخش رامند، نشر چندین جلد کتب، نشریات و مقالات فرهنگی و هنری برای نوجوانان و دانشجویان بخش رامند، حضور در مراسمات ویژه سال مانند ایام‌الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بخشداری رامند در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول