اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

پیشکسوتان سپاه با تجارب زیاد در مقابل تهدیدات جنگ نرم ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: پیشکسوتان و یادگاران سپاه پاسداران با کوله‌باری از تجارب در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمنان ایستاده‌اند.

پیشکسوتان سپاه با تجارب زیاد در مقابل تهدیدات جنگ نرم ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، سردار سیدحسن مرتضوی در دیدار با بازنشستگان، پیشکسوتان و یادگاران ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انجام تکلیف مسلمانان به‌ویژه پاسداران، اجرایی‌کردن منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: راه‌اندازی معاونت بازنشستگان در سپاه‌های استانی، حرکت تازه و رو به رشدی است که از اثربخشی و سرعت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: امروزه نیاز سپاه به بازنشستگان به این دلیل است که سپاه با بهره‌گیری از تجارب آنان به قله‌های معرفت، ایمان و اخلاص دوران دفاع مقدس برسد.

مرتضوی تصریح کرد: استفاده از بازنشستگان و پیشکسوتان موجب می‌شود تا سپاه با الگوپذیری از این قشر در حفظ و نگهداری انقلاب از آسیب‌ها شناخت پیدا کرده و با تجارب آنها ارزش‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهد.

وی گفت: پیشکسوتان و یادگاران ماندگار حافظ دستاوردهای انقلاب از فدایی‌ترین سربازان انقلاب اسلامی هستند که در پی تأکیدات مقام معظم رهبری با جنگ نرم و تهدیدات دشمنان با کوله‌باری پر از تجربه و تخصص ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان افزود: این افراد با تجربه قادرند به راحتی کنترل بسیاری از مشکلات و معضلات را در دست گیرند تا کشور را از آسیب‌ها نجات دهند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول