اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

مأموریت بسیج مقابله با جنگ ‌نرم و دفاع از ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مأموریت اصلی بسیج، عمق‌بخشی ایمان، مقابله با جنگ نرم و تشکیل بسیج ده‌ها میلیون نفری است.

مأموریت بسیج مقابله با جنگ ‌نرم و دفاع از ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سمیرم، مأموریت اصلی بسیج را عمق‌بخشی ایمان، مقابله با جنگ نرم و تشکیل بسیج ده‌ها میلیون نفری عنوان کرد و اظهار داشت: تنها پنج درصد فعالیت‌های بسیج نظامی است و 95 درصد دیگر در عرصه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم، به دنبال تحمیل اراده فرهنگی خود در ایران است، تصریح کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه مسئولیت بزرگی در این زمینه دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان جنگ نرم، را جنگی سخت و پیچیده دانست و تصریح کرد: این جنگ باید عمیق‌تر بررسی شود و این وظیفه بسیج است.

وی اضافه کرد: در جنگ نرم باید وارد شویم، عرصه‌ها را شناخته و شیوه‌های برخورد با آن را برنامه‌ریزی کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های ما در بسیج به عنوان یک واحد عمل‌کننده جنگ نرم محسوب می‌شود و در این دوران که به دوران تمدن‌سازی معروف شده، تمدن خلق ایرانی از وظایف بسیج است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم، جنگ بین اعتقادات و ارزش‌ها است، افزود: اگر اعتقادات و ارزش‌های اسلامی در جامعه ما ضعیف، کم‌رنگ و کنار گذاشته شود، ارزش‌ها تشریفاتی و جنبه شخصی پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه جنگ سایبری یکی از عرصه‌های جنگ نرم است، افزود: بسیج در عرصه فضای مجازی فعالیت بسیار خوبی داشته است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم، محرومیت‌زدایی و کمک به توسعه عمران، آبادانی و خدمات‌رسانی به مناطق روستایی، محروم و دور دست را از راهبردهای پایدار بسیج سازندگی دانست و اظهار داشت: شهرستان سمیرم در اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی رتبه اول استان و در کشور در جایگاه نهم قرار دارد.

در این نشست سرهنگ دوم پاسدار سیدعبدالرحیم تقوی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدردانی شد.

شهرستان سمیرم با 22 هزار بسیجی در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول