اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

بانوان سنگربانان مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: بانوان سنگربانان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.

بانوان سنگربانان مقابله با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری عصر امروز در جلسه بزرگداشت هفته زن با اشاره به اهمیت و جایگاه زن در اسلام اظهار داشت: اگر امروز تهدیدی علیه جمهوری اسلامی است به واسطه حضور گسترده زنان در عرصه‌های مختلف کشور است که دشمن از آن تجربه تلخی دارد.

وی ترویج فساد و ایجاد رخنه در موضوعات مختلف بانوان را یکی از اهداف شوم سایت‌های مختلف بیگانه عنوان کرد و ادامه داد: آنان سعی دارند از این طریق مسائل مربوط به زنان و به فساد کشاندن زنان را ترویج کنند که باید برای مقابله با آن برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید برنامه‌های هفته زن و حضور آنان مختص این هفته باشد، تصریح کرد: نقش بانوان باید در دیگر ایام سال پر رنگ‌تر از هر روز دیگر باشد.

افشاری با اشاره به نامگذاری سال جدید به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: این نامگذاری معطوف به عملکرد بانوان در سطح جامعه است.

وی عقب‌نشینی اروپاییان در مذاکرات 1+5 استانبول را نشانه و نتیجه تحمل تمامی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی ایران در سال‌های گذشته دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سنگ‌اندازی‌ها و فشارهای اقتصادی هیچ تأثیری در تولیدات کشور نخواهد داشت، افزود: امروز فشارها و تهدیدات دشمنان نظام به سمتی رفته که تولیدات داخلی کشور نیازهای داخلی را پوشش می‌دهد.

افشاری ادامه داد: اگر به تولیدات داخلی توجه کنیم بسیاری از چرخه‌های اقتصادی کشور برطرف خواهد شد بنابراین جامعه بانوان به موضوع تولید ملی توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بانوان هدف تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است، یادآور شد: باید بانوان جامعه با الگوگیری از بانوان اسوه و الگو در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول