اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

فرهنگیان فرماندهان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: فرهنگیان به عنوان فرماندهان جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان با ورود به مسائل می‌توانند، توطئه‌های آنها را خنثی کنند.

فرهنگیان فرماندهان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی عصر امروز در جمع فرهنگیان سجاسرود اظهار داشت: کارهای ویژه نظام اسلامی با همت فرهنگیان در مقاطع مختلف و با بهره‌گیری از افکار و آثار شهید مطهری همسو با برنامه‌های دولت انجام می‌شود.

وی افزود: از زیر بنایی‌ترین فرهنگ‌های ما موضوع تولی و تبری است، که یکی دوست داشتن خداوند و دیگری دوری جستن از دشمنان خداوند است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه از عناصر تاثیر گذار در اذهان انسان‌ها دو عنصر حق و باطل است، ادامه داد: آنها که طالب باطل هستند، از پذیرش حق محروم گشتند و منطق ناظر بودن را مطرح کرده و بر این باورند که عدم ورود عملی آنها به خاطر آنست که بر مسائل و اتفاقات نظارت دارند که این منطق مطرود است.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری تصریح کرد: در حقیقت شهید مطهری (ره) حق را شناخت و در این راه به شهادت رسید.

رفیعی با بیان اینکه فرهنگیان به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم با ورود به مسائل می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنها را خنثی کنند، گفت: فرهنگیان می‌توانند با الهام گرفتن از مکتب سرخ حسینی قله‌های پیشرفت و ترقی را با تاسی از آثار و افکار شهید مطهری رقم بزنند.

وی افزود: انتظار می‌رود فرهنگیان با شم سیاسی بالا موقعیت‌ها را ارزیابی کرده و در مواقعی که احساس کنند، خطری جامعه ما را تهدید می‌کند، با اتکا به خداوند در برابر این خطرها و هجمه‌ها صف آرایی کنند.

در پایان این مراسم از معلمان برگزیده سجاسرود تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول