اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تأکید کرد

نقش مهم اساتید در آگاه‌سازی دانشجویان در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: اساتید نقش مهمی در آگاه‌سازی دانشجویان در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند.

نقش مهم اساتید در آگاه‌سازی دانشجویان در مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین احمدی ظهر امروز در نشست فرهنگی، تخصصی جنگ نرم پیام‌نور استان زنجان با اشاره به ابعاد جنگ نرم اظهار داشت: افراد در جنگ نرم به لحاظ فکری و ذهنی مقابل هم قرار دارند.

وی از اساتید دانشگاه به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه اساتید به صورت چهره به چهره با دانشجویان و قشر علمی کشور ارتباط دارند، نقش ویژه‌ای در هوشیاری و آگاه‌سازی دانشجویان در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایفا می‌کنند.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: اساتید خواسته یا ناخواسته در معرض الگوگیری دانشجویان قرار داشته و باید در رفتار خود دقت نظر داشته باشند.

وی هم‌چنین بر افزایش تعامل استاد و دانشجو در دانشگاه‌ها در خصوص مبارزه با جنگ نرم تأکید کرد.

احمدی با اشاره به روش‌های مقابله با جنگ نرم، استفاده از روش‌های رویکردی نرم‌افزاری را بهترین روش برای مقابله آن عنوان کرد.

پرداختن به جنبه‌های تخصصی جنگ نرم و بحث در این موضوع مرتبط با رشته‌های دانشگاهی، تأکید بر هستی‌شناسی، شناخت‌شناسی و معرفت‌شناسی جنگ نرم، تأکید بر آشنا ساختن دانشجویان با مفهوم جنگ نرم، اصطلاحات و تعاریف مرتبط با آن، جایگزینی واقعیت به جای تصویر آن در بین دانشجویان، نحوه مقابله با ناامیدی به آینده در بین دانشجویان از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

گسترش فرقه‌های ضاله و روش‌های مقابله با آن، دین‌گریزی جوانان، افزایش برگزاری همایش با موضوع جنگ نرم، شناخت مکانیسم‌های جنگ نرم، فرهنگ‌سازی و توجیه باورها و واقعیت‌ها در راستای مقابله با جنگ نرم، حل مسائل خرد و کلان از طریق گفت‌وگوها و تأکید بر کاهش تضاد بین واقعیت و آنچه دانشجویان یاد می‌گیرند از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

در پایان نشست فرهنگی، تخصصی جنگ نرم که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج اساتید و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد، اعضاء به معرفی ابعاد جنگ نرم پرداختند.

این نشست با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در محل کانون بسیج اساتید این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول